Mistlampen bochtverlichting omgebouwd naar Led

Omdat ik het zo zonde vind dat alle verlichting eigenlijk wel led en modern is behalve de bochtverlichting/mistlampen vandaag alles ook maar eens omgebouwd.

Ben zeer tevreden met het resultaat en het is relatief snel klaar.

Nu nog wachten op nieuwe binnenverlichting in led en dan is dat allemaal naar tevredenheid.

Andere vraag, ik weet dat het persoonlijk is maar toch. Welke lichtmetalen velgen en welke velgenmaat vinden jullie mooi onder dit type superb? 20230204_164044.jpg 20230204_164044.jpg 20230204_164710.jpg 20230204_164720.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb zelf 19 inch wielen onder mijn Passat B8 en vind dat mooi staan en geeft toch nog voldoende comfort.
Zou zelf niet kleiner gaan dan 18.
 
@Rich<ard> , welke led en welke decoder heb je gebruikt?

Ik heb na uitvoerig zoeken deze ali lampjes besteld. Plug en play en degelijke lampen. Metalen behuizing met koeling zoals beloofd in de advertentie. En een nette verpakking die je hier zo voor 40 a 50 euro in een winkel zou leggen zonder dat iemand het raar zou vinden Ze kwamen uiteindelijk tot mijn verbazing al na 3 werkdagen binnen via een Duits bedrijf.

Ik was alleen bang of de achterkant niet te groot zou zijn maar wanner je met wat beleid de hele mistlamp unit terugplaatst gaat dat prima.

 

Roeland80

Forumguru
Hé hoi vraagje ik heb mijn mistlampen/bochtverlichting ook vervangen voor LED wat ik alleen jammer vind is dat deze geen fade in fade out hebben deze toevallig wel?
 
Het zijn indd h8 lampen hoor. En ik heb geen storingen en meldingen gehad na het plaatsen bij deze lampen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hé hoi vraagje ik heb mijn mistlampen/bochtverlichting ook vervangen voor LED wat ik alleen jammer vind is dat deze geen fade in fade out hebben deze toevallig wel?
Het is voor zover ik kan zien indd aan/uit. Ze faden niet zoals bij de halogeenverlichting wel het geval is.
 
Bovenaan Onderaan