Mistachterlicht ineens lek?????

Ik heb sinds kort water in mijn mistachterlamp van de skoda scala (lamp in de bumper). Hoe haal je in vredesnaam deze unit uit de bumper? En hoe kan zo'n lamp ineens 'lek' zijn?? Iemand een oplossing. Van buitenaf lukt het niet en van onderaf kom ik er niet bij...
 

JeSko

Forumguru
Foto? Als het niet echt staand water is is dit gewoon condens, verzoorzaakt door verschil in temperaturen tussen buitenlucht en de lucht in de lampunit zelf. Kan je eigenlijk weinig aan doen, mijn Superb had hier ook last van, soms in de koplampen zelf, vaak in de mistlampen.
 

Antera

Donateur
Denk vanaf de achterzijde van de bumper waar je ook het lampje kan verwijderen? Zal wel geklemd zitten in de bumper
 

jesse_s93

Donateur
In het instructieboekje zal er niet veel over te vinden zijn aangezien het een volledig led uitgevoerde mistlamp is bij de Scala. Die zou je normaliter dan ook niet hoeven te vervangen. Is het echt water of betreft het codenswater? Een foto zou hier inderdaad bij helpen. Bij mijn Scala was het derde remlicht lek wat ook volledig led is en dicht zou moeten zitten. De units gaan dus nog wel eens kapot.
 
Bovenaan Onderaan