Missende opties 2020

Misschien is er al over geschreven, ik kon er in ieder geval niet zo veel over vinden.

Eind 2019 heb ik rondgereden in een Kodiaq van een collega, en heb ik op de Skoda-configurator (en de configurator van de leasemaatschappij) een beetje bij elkaar zitten klikken wat ik aan opties zou willen. Nu is het 2020 en is het moment van bestellen ongeveer daar.

Echter, nu kan ik allerlei opties niet meer vinden in configurator of prijslijst. Twee voorbeelden:
1. Virtual pedal: wordt nog wel genoemd in de brochure, maar niet op prijslijst te vinden. Elektrische achterklep wel. In 2019 was dat echt een los iets; misschien zit anno 2020 virtual pedal bij "elektrisch bedienbare achterklep" in?
2. Virtual cockpit: ook niet meer te selecteren.

Iemand hier meer informatie over wellicht?
 
Gedaan, daar zie ik ze niet. Niet met die bewoordingen in ieder geval, terwijl de opties wel zo genoemd worden in de brochure. Ik ben uitgegaan van de 2020 prijslijst..
 
Allemaal, het staat er bij geen enkele uitvoering bij. Heb gewoon in het PDFje gezocht naar "Virtual Pedal" en "Virtual Cockpit". Überhaupt het woord Virtual komt niet voor in de prijslijst van jan 2020. Als het bij een van de uitvoeringen in zat zou ik het daarbij verwachten, als het een los te bestellen optie was ook, toch?

(Voor wat betreft welke uitvoering ik interesse in heb; de goedkoopste, maar wel met een bepaalde set opties:
- virtual pedal
- virtual cockpit
- travel assist
- zelfstandig rijden in file)
 

Rooie

Actief lid
En als je de carconfigurator op de website probeert, volgens mij kan je daar de opties wel selecteren
 
Ik zit nu in de leaseconfigurator, en bij het selecteren van Business Plus kan ik inderdaad ook Virtual Cockpit aanzetten.. Heel idioot, volgens mij wel degelijk anders dan vorig jaar.
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij heb ik vorig jaar gelezen dat er 'iets' was met virtual pedal, dus mogelijk dat het niet meer geleverd wordt, dat kan bijvoorbeeld als gevolg om het Kessy systeem veiliger te maken zodat het door verzekeringsmaatschappijen geaccepteerd wordt (ik zeg niet dat dit zo is, maar ik acht het niet onmogelijk).
 

reinierh

Senior Member
Het kessy systeem was al veilig. Ze hebben gesleuteld aan de sleutel. Deze zend alleen als ie wordt bewogen. Ik vindt het een nette oplossing
 

EdK

Forumguru
Gewoon met je wensenlijstje naar een dealer gaan !
Soms staan er bepaalde dingen niet op de website maar kan de dealer wel aanvinken en dus bestellen.

Heb het nu ook met een Caddy die van fabriek in kleur blauw is geleverd die nergens in de folders of websites staat
Maar dus gewoon nog is te bestellen en gewoon voor de unikleur prijs..
 
Bovenaan Onderaan