Mini meeting & karten

Welke data voor een gezellig dagje karten

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Cordoba

Forumguru
tuurlijk dat Erik...

zo ongeveer:

2693-700x0.jpg

:nailbiting:racen maar! :maakmegek:

neemt ie zijn eigen kart mee?:nailbiting:

Cordoba

Forumguru
@Noord26 Michel, dat kan optisch bedrog zijn, zowel door foto en belichting maar ook door gebruik van een middel met veel 'fillers'. Pas na 4-6 weken kun je een beetje beoordelen of het goed polijstwerk is, of dat het alleen maar tijdelijk resultaat is. De enige manier om dit sneller te beoordelen is door met IPA, prep, eraser of vergelijkbaar middel alle bescherm en glanslagen direct te verwijderen tot op de blanke lak.

Noord26

Forumguru
@Noord26 Michel, dat kan optisch bedrog zijn, zowel door foto en belichting maar ook door gebruik van een middel met veel 'fillers'. Pas na 4-6 weken kun je een beetje beoordelen of het goed polijstwerk is, of dat het alleen maar tijdelijk resultaat is. De enige manier om dit sneller te beoordelen is door met IPA, prep, eraser of vergelijkbaar middel alle bescherm en glanslagen direct te verwijderen tot op de blanke lak.

Dat begrijp ik helemaal, maar: wat een tamelijk negatieve instelling! Hej, het is weekend man! :troost:

Ga er maar rustig vanuit dat het wel in orde is. Want de schade-hersteller geeft 4 jaar garantie op alles wat hij aflevert. Dus ook deze polijstbeurt (waar ze anderhalve dag mee bezig zijn geweest - binnen + buiten) valt daaronder is mij verzekerd. Niet in orde = gratis nieuwe polijsbeurt, net zo lang tot het wel perfect is.

Plus een van onze beste vrienden is vertegenwoordiger van DuPont autolakken waarvan dit schade hertel bedrijf weer een afnemer van is. En die heeft al op het hart gedrukt onze bolide met extra aandacht te verzorgen. We kwamen hem tegen toen we hem in moesten gaan leveren.

Denk dat er weinig tot niets te verbergen valt in het hok waar ze ook spuiten qua belichting op een zwarte auto. Sterker nog: de eigenaar was zelfs zo trots op het resultaat dat hij de foto door stuurde. Dat is niet bepaald gebruikelijk natuurlijk. ;)

Cordoba

Forumguru
Inderdaad weekend, maar een stressvol weekje, met 2 dagen op rij een poging tot brandstichting op één van mijn werklocaties. Nog geen dader in beeld (bij mijn weten), dus automatisch ga je alles en iedereen wantrouwen.:wavecry:

Bovenaan Onderaan