Mini meeting & karten

Welke data voor een gezellig dagje karten

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Octavia32

Forumguru
@Cordoba we verzamelen om 15:00 bij A15 Karting echter kan ik niks garanderen aangezien de reservering al geplaatst en bevestigd is.
De locatie is A15 Karting.
Het adres staat een paar posts terug. Franklinweg 5 in Gorinchem
Vindt het gezellig als je komt maar nogmaals ik kan helaas niks garanderen de kosten zijn €39,50
Voor twee keer karten en een sate menu.

Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat of zoiets want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar ik kan helaas niks beloven.

CDK

Forumguru
@Blackokkie2, op m'n bakkes gegleden :sterretjes: kneuzingen aan handen en ribben én nog ff met m'n jatten tussen de deur van een soeshoekieswiffer gezeten #auwwww

Cordoba

Forumguru
Beterschap Corné. Eerlijk gezegd twijfel ik of 2x karten wel gezond is voor mij: ik schuif vaak zo van links naar rechts in de stoel dat daags nadien meestal blauwe plekken heb.

@Octavia32 Als in elk geval het eten wel kan, dan ben ik er gewoon. Kosten zijn totaal kosten voor eten & karten?

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
@ertromp, ik hoop voor je gezin dat je een goede levensverzekering hebt afgesloten ;)
Ja het is jammer dat die ABT tuning er af is bij @dirkkroneman want dat begrensde de boel tenminste tot ver onder fabriekswaarden :deuk:

Maar wat is welverstandig :pieker: Heb ook eens een keer een Supercharged Suub zien laagvliegen over een industrieterrein in Ridderkerk. Zelfs toen ik er niet bij in zat stond ik al met samengeknepen billen :D

Joske

Forumguru
Je komt toch wel??
tuurlijk dat Erik...

zo ongeveer:

2693-700x0.jpg

:deuk: :deuk: :deuk: :deuk: :deuk: :deuk:

racen maar! :maakmegek:

Bovenaan Onderaan