Mini meeting & karten

Welke data voor een gezellig dagje karten


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

EdK

Forumguru
tsja zit hier ook met spierpijn na 200 gipsplaten uitladen vanuit vrachtwagen en naar 1 hoog brengen.....
voordeel van gips is wel dat de string die jullie zoooooo intrigeert wel wit er door blijft.
Tsja en nu weer druk voorbereiden voor weekje België, de zoveelste week achteréén ....
 
Baal der nog wel een beetje van dat ik het vergeten was. Had stiekum achteraf best wel 1 heat willen rijden haha en ook wel willen mee eten maar helaas. Heb de grotere kart toen het blok warm was de sporen gegeven. Blijft leuk :D :bloos:. Was overigens wel even gezellig dames en heren en wat al gezegd is heb enorm moeten lachen om de enthousiastme van je dochtertje @VWim, toen die eenmaal in de gaten kreeg dat jij op een kart zat en je langs kwam scheuren ging je kid helemaal los haha :thumbsup:. Jammer dat het vast gelegd is op film materiaal ;)
 

Cordoba

Forumguru
Leuke foto's met de lastige omstandigheden (boven vanachter glas, en geen grote flitser op de camera, voor de foto's dat je geen glas ertussen hebt zitten).

Ik zie nu pas het scorebord: gisteren heel geen scorebord gezien, en miste dat al een beetje (vroeger ook op banen gereden waar je zelf ook steeds je rondetijden kon zien).

Geen spierpijn, alleen wat last van rechterschouder: lichtelijk geïrriteerde slijmbeurs. Ik zal er wel een tikje op gehad hebben tijdens het karten, en ben daar nog al gevoelig voor.

@lovely305 dat in de weg rijden viel wel mee hoor, als er ruimte was, gaf je die ook ruim voldoende, en ook als er iemand voor je rijdt die maar 1-2 seconde langzamer is per rondje heb je daar last van (en vaak nog meer, doordat het snelheidsverschil dan kleiner is, en je dus niet zo makkelijk inhaalt). Ik had eigenlijk het idee dat je niet zo lekker in je vel zat, maar lees dat je het gelukkig toch naar je zin hebt gehad.
 

Cordoba

Forumguru
Jammer dat het zo lastig is, om te zien wie wie is op het filmpje. Ik zie wel dat het moment erop staat dat ik de irritatie aan slijmbeurs heb opgelopen: op 7:44 waar ik dacht dat de waarschuwingen waren voor het incident achter mij, waar ik net mooi langs kon, maar in het half donker bleek er achter de bocht nog iemand te staan, waar ik zijdelings tegen aan ging.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb helaas de banden een keer zijdelings geraakt en heb nu wat verrekte spieren en zijn diverse handelingen helaas even een No Go:cry:

:( ik heb ook nog wel spierpijn. 1 keer iemand keihard achterop me gehad omdat ik moest remmen voor iemand voor mij. Dat geeft toch wel een behoorlijk klap. Vandaag is het al weer 80% beter dan gisteren. Maar ach, verder mag het de pret niet drukken. Was hartstikke leuk :D
 

Peter_Octavia

Forumguru
Mooi filmpje @Pendragon

Zie mezelf regelmatig voorbij flitsen :yeehaa::D

Gelukkig stond je niet aan de andere kant te filmen... heb nog een stukje spook gereden, nadat ik een tikje had gekregen. Met zijn tweeën naast elkaar naar beneden toe was geen goed idee :fool:

Maar wel leuk...:maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan