Ik heb een ND. De plezantste wagen die ik ooit gehad heb, maar je moet idd wel wat compromissen maken. Vb stoel is amper te verstellen dus voor velen is de zitpositie een no-go. Ikzelf ben niet heel groot, ik zit perfect in de wagen maar mijn broer die een stuk groter zijn, zaten "geplooid" achter het stuur. De lage zit is bij het in-en uitstappen redelijk wennen. Het was even zoeken naar hoe het gemakkelijkste hier mee om te gaan. En de koffer .... tja .. daar hoef je ook geen MX5 voor te kopen. De bak op zich valt best goed mee, maar de opening is veel te klein. Veel grotere zaken moet je draaien, zoeken, sakkeren, ... om erin te krijgen.
Buiten deze paar minpuntjes (die je voor lief neemt bij een MX-5) is het een zalige wagen. Het lage gewicht, het hoogtoerige, een geweldige handbak, het scherp rijden, het cabrio-gevoel, ..... machtig !!
Spijtig dat de mijne nu te koop staat. Wil mijn onderneming verder uitbreiden dus dient er wat opgeofferd worden. Stiekem hoop ik dat niemand hem wilt