Milotec grille voor O2 - wie heeft die?

Tallguy

Forumguru
Milotec heeft een mooie grille voor een O2.

63204_240.jpg

Prijs is €85,50. Deze lijkt me erg mooi staan op mijn O2. Echter...wie heeft zo'n ding al op zijn eigen O2 gezet en was het veel werk?
Het is duidelijk dat de luchthappers gespoten moeten worden naar de DiamondSilver kleur (geen idee wat daar de kosten van zijn). Dan moet ook het luchtrooster in het midden (onder de bumper eruit en een ander rooster (kippegaas motief) erin). Hoe wordt dat precies vastgemaakt?

Bij de laatste meeting was er iemand met een donkere O2Combi (was Henk de Bruin dat toevallig??)

Dus als iemand me wat meer info kan geven dan dat ik uit de pdf haal die erbij zit...graag
smile.gif

henk_de_bruin

Actief lid
beste kensei
inderdaad, ik heb zo'n grill in mijn bumper.
het erin zetten is echt een eitje.
de roosters link en rechts van de mistlampen trek je zo eruit en als ik mij het goed herinner het middelste ook?

het middelste deel van de grill van milotec kan je los erinzetten en dan links en rechts de luchtroosters plaatsen.
dan komt het middelste deel vanzelf in het midden.
als dat gebeurt is kan je de lipjes die aan de grill zitten naar beneden en boven buigen zodat het middelste deel vast komt te zitten.

mocht je nog vragen hebben stuur je me maar een pm.
voor evt tel nr.

gr henk de bruin

henk_de_bruin

Actief lid
nog even een tip
probeer het een keer als ze nog niet gespoten zijn,de oude grill kun je zo terug zetten.
2e tip let op als je het laat spuiten dat ze goed primeren of gronden.
dat abs van millotec is mooi spul maar lastig te spuiten.
gr

Okki

Forumguru
Is die 85,50 nou voor het gedeelte in de bumper (onder) of voor de grill?

Vind het erg mooi, maar durf het nog niet aan

Okki

Forumguru
Vind het erg mooi, zeker in combinatie met de bovengrill zonder logo. Erg strak..en de, eigenlijk, iets te grote mistlampen komen zo beter tot zijn recht. Maar ja, het is een auto van de zaak en ik heb al diverse zaken zelf moeten betalen. Dus, ik denk dat je het wel leuk zal blijven vinden!

xyxthumbs.gif

Tallguy

Forumguru
hoefde je dan niets vast te kitten (dat middelste rooster)?

Als je toevallig foto's hebt gemaakt hoe je het spul heb bevestigd, zie/lees (PM ) ik dat graag.

henk_de_bruin

Actief lid
nee dat hoef je niet vast te kitten.
het middelste rooster wordt vastgezet d.m.v. 6x een lip die je om kan buigen achter het originele bumper.

gr henk

Okki

Forumguru
Nog even een vraagje, meneer de Bruin.
Op sommige andere foto's zie ik zo'n soort Y-vormig ding achter de grill zitten. Bij jou niet.

What's the difference?

henk_de_bruin

Actief lid
ja mooie he
nadat ik de orginele grill had verwijderd zag ik dat het spijltje er alleen zit voor extra stevigheid van de grill.
en ik heb de gok genomen om het weg te zagen en even aan te tippen met wat verf.

wat maanden later,toen er een 4x4 achteruit op mijn motorkap ging zitten moest er een nieuwe motorkap op en het schadebedrijf heeft toen weer netjes het spijltje weggezaagd.

gr henk (en geen meneer meer a.u.b.)
aangenaam.gif

Tallguy

Forumguru
Potdorri...volgens dealer kost het spuiten van de luchthapeprs €140,--

Weet iemand een goedkopere manier die ook goed en netjes is? Schadeherstelbedrijf ofzo?

___JC___

Forumguru
U vraagt wij draaien... ik zal morgen eens kijken of het er makkelijk uitgezaagd kan worden.

Bijlagen

• 50215-Grill.jpg
    50215-Grill.jpg
    78,5 KB · Weergaven: 31

Okki

Forumguru
Als je nou een zwarte O2 hebt, is het niet zo'n probleem. Gewoon zelf even de spuitbus hanteren. Maar ja, koffie kleur ?!??!

Tallguy

Forumguru
Beter
xyxthumbs.gif

Dealer wil de prijs van spuiten laten zakken van 10euro naar 119 euro, maar is nog te veel
frown.gif

Het moet wel leuk blijven en ook in verhouding tot de aanschaf van de grille.
Kensei gaat dus verder zoeken (maar eerst verder leren)

Bovenaan Onderaan