Milltek uitlaat voor 2.0 TDI DPF

sitechris

Donateur
Vraagje, weet iemand of je op een 2,0 TDI met roetfilter (ook tuning van Abt) een Miltek uitlaat kunt plaatsen? Zo ja, levert dat (buiten mooie sound) nog wat op aan vermogenswinst? En wat kost zoiets ongeveer?

Vacaro

Senior Member
Op die site staat een dubbele uitlaat op, bedoel dan twee pijpjes links en twee pijpjes rechtsonder bumper die ook effectief rook(roet?) naar buiten blazen.
Kost wel rond de 700€ dacht ik.

VEEJAY

Forumguru
Had onder mijn oude toledo een dikke remus pijp. Onderin de toeren iets meer brul maar niet heel heftig. Ik heb op mijn O2 met sierstuk net zoveel (optisch)plezier.

Vermogenswinst = 0,0. alhoewel sommige 5pk durven te beweren. ICM een open luchtfilter misschien al iets beter geluid en beter gasrespons beweren sommigen.

Milltek op een turbo benzine motor is wel feest beweer ik.

sitechris

Donateur
klopt, maar als ik topic lees zie ik een bijzonder technische discussie (en ik ben zelf a-technisch) die is gebaseerd op de 1.8T? Of vergis ik me dan?

A

andreg

klopt, maar als ik topic lees zie ik een bijzonder technische discussie (en ik ben zelf a-technisch) die is gebaseerd op de 1.8T? Of vergis ik me dan?

Sorry voor de late reactie maar ik ben ziek thuis vanwege mijn rug en kon amper typen, vandaar.

De gene wie ik bedoel in het topic heet Erminio en heeft een Seat Leon FR II Diesel met custom uitlaat/JD chip.

Bovenaan Onderaan