Mijn zoektocht naar de Octavia 4 iV

Hallo allen,

Zoals ik eerder in het voorstel topic had gezegd ben ik op zoek naar een octavia iv.

Eisen:
Alles erop en eraan. Dus leren bekleding, alle opties etc. Leuke 18 inch velgen eronder. En liefst toch zwart.
Enige wat geen directe voorkeur heeft is een panoramodak/open dak.
Ook moet het trekgewicht op kenteken staan, hoeft er niet op te zitten, liever wel natuurlijk. Liefst minimaal 2022.

Vandaag in 2 proefgereden. Ene had eigenlijk alles wat we wilden, maar silver/grijs. Vinden we toch niet echt mooi.

Daarna bij een witte gaan kijken. Miste stuurverwarming, stoelverwarming achter en high end audio.
Proefrit daarvan was niet best, remmen, zelfs na goed hard remmen, trilden enorm. Ook voelde we bij de witte ook een stuk beter dat de motor aan ging en stond. Dus dat wordt em niet.

Hebben nog geen haast, tm begin april de tijd. Dus mocht iemand een mooie tegen komen, laat het hier in dit topic weten!

N.B. weet iemand of je in deze 2021-2024/25 variant ook nog alles kan uitzetten mbt piepjes etc permanent?

Ik hoop dat jullie me met de zoektocht kunnen helpen!

Bakkertje

Forumguru
Wellicht even goed om rekening mee te houden. Veel van de iV's hebben geen trekgewicht, dus mocht je er iets mee willen gaan trekken houd daar dan rekening mee.

Verder gaspedaal voor auto's in Nederland. Maar ik zou ik jouw geval in Duitsland kijken (mobile.de)

Bovenaan Onderaan