mijn SuperBeeee is binnen, 20 juni ophalen!

Bij Martin Schilder Alkmaar. Het is een HB active businessline, kleur Platin Grey Ops: Themisto 18'' velgen, chroomstrips zij en achterkant, uitlaatsierstuk, MDI, Bleutooth, Sunset ramen achter en trekhaak. Had liever de combi gereden, maar ach bij sommige firma's zitten geen auto liefhebbers waar de lease keuzes gemaakt worden. Toch is de HB niet echt lelijk, misschien ga ik hem nog mooi vinden.:yeah:
Het is een lease bak waar ik 5 jaar of 150.000 kM in mag rijden. Ben heel benieuwd naar bv het Amundsen systeem, en hoe die met de iPhone gaat werken en hoe de MDI mijn iPod gaat ondersteunen. Ook of de 18" velgen icm verlaagde onderstel niet te hard voelen. Ach, het zal wel los lopen...uhh rijden.
Binnen kort de foto's

Okki

Forumguru
Een auto die je niet mooi vind, niet mee gereden hebt (met die velgen) en niet weet hoe de audio klinkt en hoe/of het gaat werken?
Is de auto je door de strot geduwd of zo?

Kensel

Forumguru
Lijkt het wel op inderdaad. Het is wel een mooie wagen als ik dit zo hoor..

Ondanks de 'dwang' alvast veel plezier en sterkte met wachten..

Miez1

Forumguru
@JP62,

Gefeliciteerd met je 'keuze'. Amundsen+ werkt bij mij feilloos met mijn Iphone (4S), Mijn Ipod wordt uitstekend ondersteund door de MDI en ik heb 19" met een schroefset en zelf dat vind ik niet te hard (maar dat is persoonlijk).

Ik vind zelf de station ook mooier maar verder is het een perfecte wagen (wat voor motorisering krijg je eigenlijk?).

Alles gute !

Miez

@JeePee62,
De Amundsen+ werkt feilloos met mijn iPhone 4. MDI heb ik niet besteld en achteraf blijkt dat ook niet nodig omdat de af-fabriek bluetooth module streaming audio ondersteund, waarbij je binnen een album tussen nummers kunt switchen via de Amundsen+ of stuurbediening. Switchen tussen albums moet wel op de iPhone zelf gedaan worden.
Ik rijd zelf in een Greenline (is incl. sportonderstel) met de standaard 16 inch velgen en vind die combinatie nog erg (!) comfortabel. Ik kan me zo voorstellen dat 18 inch harder gaat aanvoelen, maar heb zo het vermoeden dat ook dat nog goed te doen is.

Veel rijplezier alvast!

Een auto die je niet mooi vind, niet mee gereden hebt (met die velgen) en niet weet hoe de audio klinkt en hoe/of het gaat werken?
Is de auto je door de strot geduwd of zo?
De auto is Iid min of meer door m'n strot geduwd but who's complaining, de keus was een heel kale Passat of deze rijk uitgeruste businessline (greenline1.6) had liever de combi gehad maar deze twindoor heeft zeker karakter en zie je stukken minder. Met de18" themisto zeker een vette limo. Ik denk dat ik ook een zwarte pet ga kopen om collega's te vervoeren :-). De MDI heb ik genomen vanwege mijn iPod classic waar mega GBites muziek op meegaan:680:. Ik begin me er al op te verheugen! Een beetje stevig onderstel combi velgen en verlaagd onderstel past wel bij mijn rijgedrag:-)

"Ik weet dat jij denkt dat je begrijpt wat jij denkt dat ik zei, maar ik weet niet zeker dat wat jij gehoord hebt niet is wat ik bedoel"
Haha, lijkt op uitspraak van Johan Cruijff: aan journalist die vroeg wat hij bedoelde. "als ik zou willen dat u het begreep had ik het wel anders uitgelegd"

De combinatie 18'' velgen en verlaagd greenline onderstel blijkt een goede mix te zijn tussen comfort en sportiviteit. Je voelt goed waar je rijdt zonder dat het te hard aanvoelt. Dat Is natuurlijk persoonlijk maar ik hou er wel van.
de Amundsen+ werkt ook feilloos met de iPhone 4. de spraakoptie ontdekte ik per ongeluk en werkte ook meteen. Als je even niets zegt of een verkeerde opdracht geeft zegt ze...sorry? grappig, je betrapt jezelf erop dat je met een machine zit te l*llen.
De MDI laat zich makkelijk door de iPod bestanden 'surfen' zonder dat hij alle Gigabites hoeft te downloaden. Dat kunnen mijn collega Prius rijders niet zeggen in hun rijdende computer...:uitlachen:

De foto's staan in het fotoalbum SuperB II, met de spliksplinters er nog op buiten de garage poorten van Martin Schilder locatie Alkmaar. Die overigens een prima aflevering + uitleg verzorgde. (mag ook wel eens gezegd worden!):koffie:

Bovenaan Onderaan