Mijn Superb opgehaald

IBV

Senior Member
Vandaag was het dan zover. Met mijn Kia Sportage naar de dealer en mijn Superb ophalen.
foto's bij de dealer voor de showroom.
Effe uitleg en daarna eerst maar eens voltanken. Vervolgens wat meer foto's en toen op naar Maastricht voor een seminar.
Man wat rijdt dat super zeg.
De eerste 200 kilometer zitten er op.

Op onderstaande link de foto's

http://www.skodaforum.nl/board/members/ibv/albums/mijn-superb/

RayDelft

Forumguru
Gefeliciteerd. Mooie kleur. Ik hoop over 3 maanden aan de beurt te zijn.
Veel plezier ermee!

Noord26

Forumguru
Knappe kar! Maar hoe bedoel je eerst voltanken? Ik mag aannemen dat de tank nokkie vol zat bij aflevering? Daar betaal je namelijk ook afleveringskosten voor.

IBV

Senior Member
Knappe kar! Maar hoe bedoel je eerst voltanken? Ik mag aannemen dat de tank nokkie vol zat bij aflevering? Daar betaal je namelijk ook afleveringskosten voor.

Dat ligt er maar helemaal aan. In het prijsoverzicht dat ik meekreeg bij orientatie stond heel overzichtelijk gespecificieerd wat wel en niet begrepen was in de afleveringskosten. In mijn geval stond er expliciet vermeld dat het exclusief leges- en brandstofkosten was. De ca. 20 liter die er dus inzaten beschouw ik dan ook als heel netjes.

Noord26

Forumguru
Van de 6/7 auto`s en motoren die wij nieuw hebben gekocht in ons leven is er nog nooit eentje geweest met een halve tank.. Moet men tegenwoordig daarop bezuinigen?

mmarechal

Actief lid
Ik weet niet of het een lease auto betreft, maar in elk geval veel leasemaatschappijen willen niet dat de auto met een volle tank wordt afgeleverd, juist omdat de kosten normaal gesproken door de dealer op de factuur erbij komen en het dan voor een leasemaatschappij vaak nadelig is (althans, dit is wat ik gehoord heb). Ik heb vrijwel hoofdzakelijk lease auto's gereden (verschillende merken) maar kan mij niet herinneren dat ik ooit een nieuwe auto met volle tank afgeleverd heb gekreken.

Miez1

Forumguru
Mooie wagen, leuke foto's ook (met de Kia op de achtergrond).

Veel veilige kilometers toegewenst!

Alles gute!

Miez

Sparkie

Forumguru
Ik heb vrijwel hoofdzakelijk lease auto's gereden (verschillende merken) maar kan mij niet herinneren dat ik ooit een nieuwe auto met volle tank afgeleverd heb gekreken.
Heel vreemd. Bij al mijn leaseauto's (ik schat toch al zo'n 7 a 8 stuks) altijd met een volle tank benzine afgeleverd.

@TS: Hele mooie auto, maar wat zit er een een rare kentekenplaat op :rolleyes:

Bovenaan Onderaan