Mijn superb III

markhakvoort

Nieuw lid
Goedeavond allemaal,

Na 4 jaar een Volvo V60 plug-in te hebben gereden, ben ik weer terug bij Skoda.

Sinds vandaag rij ik een zwarte Superb III sportline 1.4 TSI ACT.

Zal proberen binnenkort een update te geven van mijn ervaringen en zo ook wat foto’s posten.

Horkje

Forumguru
Mooie uitvoering!

Zo te zien op kleinere winter velgen / banden geleverd?

V90 toch te duur zeker :pardon:geintje.....

markhakvoort

Nieuw lid
Allen bedankt voor de reactie, bewust terug? Ja mss wel, vorige keer beviel me zeer goed en de combinatie aanschafprijs, uitrusting, ruimte en bijtelling heeft me doen besluiten om voor deze superb te gaan.

Een eerste mindere bevinding na 500 km in 2 dagen is dat er wel erg veel echo/galm in zit, zeker als je praat met passegiers op de achterbank of een klapt in je handen/knipt met je vingers.

Tuulster

Forumguru
Een eerste mindere bevinding na 500 km in 2 dagen is dat er wel erg veel echo/galm in zit, zeker als je praat met passegiers op de achterbank of een klapt in je handen/knipt met je vingers.

Dat ervaar je wellicht zo omdat dat de Superb III toch wel een heel stuk groter is dan je oude Volvo!? :deuk:

markhakvoort

Nieuw lid
@Tuulster was dat maar zo, qua inhoud is die beduidend groter, maar er is echt een echo waarneembaar. Zal eens gaan kijken of het aan de instellingen van de audio ligt, anders maar ff langs de dealer volgend weekend.

Bovenaan Onderaan