Mijn Superb Combi 1.8tsi

wjhspiele

Nieuw lid
Goedemorgen allemaal,

Nadat ik al een tijdje lid ben geweest vond ik het tijd worden om mezelf en mijn auto hier voor te stellen.

Ik ben woonachtig in het oosten, twente om precies te zijn. 32, getrouwd en 2 kids.

Sinds maart dit jaar eigenaar van een Super Combi 1.8tsi Ambition Businessline. Ben er super tevreden mee!

Bijlagen

• 20120303-00109.jpg
    20120303-00109.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 197
  • IMG-20120701-00307.jpg
    IMG-20120701-00307.jpg
    129,4 KB · Weergaven: 182
  • IMG-20120630-00298.jpg
    IMG-20120630-00298.jpg
    134,5 KB · Weergaven: 184

___JC___

Forumguru
Mooie kleur en uitvoering hoor. De uitlaten geven m een 2.0TSI look. Ik heb ooit weleens geïnformeerd wat dat kost om achteraf in te bouwen. De prijs die ik toen hoorde was echt bizar en toen was ik snel genezen...

Jasper02

Banned
Mooie kleur en uitvoering hoor. De uitlaten geven m een 2.0TSI look. Ik heb ooit weleens geïnformeerd wat dat kost om achteraf in te bouwen. De prijs die ik toen hoorde was echt bizar en toen was ik snel genezen...

Wat was de prijs daar dan van? Dan weet ik of het nut heeft om ernaar te vragen.

Zeer mooi! Die velgen, vind ik echt gaaf! uitlaat staat ook goed, misschien ff chippen om ook echt zo snel te zijn?;)

plaza

Forumguru
Top auto, kan ik na 2 jaar gebruik zeggen, 200 % dat je er veel plezier aan zal beleven.

___JC___

Forumguru
Wat was de prijs daar dan van? Dan weet ik of het nut heeft om ernaar te vragen.

Dat zou je beter aan de topicstarter kunnen vragen, maar volgens mij rond de EUR 1.600. Het is inmiddels twee jaar geleden dat ik ernaar geïnformeerd heb dus hang me dr niet aan op.

Jasper02

Banned
Gezien je eerdere citaat van hieronder:shocked:

een simpele uitvoering van buiten zo aanpassen dat het er "dik" uit moet zien.. Lachwekkend.
OFFTOPIC!! Sorry leden! Wilde niet reageren maar kan het toch niet laten.
Ergens last van?

@eddiea
Toevallig rij ik in een sc2 1.8 DSG elegance met alle opties.. Van pano dak tot..eindeloos.. O nee.. Mis nog een trekhaak.. Toevallig gaat die er volgende week op. En ja.. Nog gechipt ook! Dus een extra uitlaat erbij doet zijn snelheid en de rest van de uitvoering alleen maar eer aan.
Dus het is maar wat je simpel noemt? (wat ik eerder in algemende bewoording eerder ergens vermeld heb)Gaat jou ding toch redelijk naar het dummy gehalte... Al maakt het.mij niet uit wat je rijd.. Als je er maar trots op bent.

wjhspiele

Nieuw lid
Wat een paar extra pijpen een bult teweeg kan brengen....

Ik heb de auto tweedehands gekocht, dus ik heb geen idee wat het gekost heeft. Als ik de auto nieuw had gekocht, en het had 1600euro moeten kosten, dan was dat geld naar een panoramadak gegaan. Want dat is het enige wat ik nog wel als optie had willen hebben. Het meeste van die dubbele uitlaat zie je toch alleen als je onder de auto kijkt, en dat doe ik niet zoveel...

Jasper02

Banned
Wat een paar extra pijpen een bult teweeg kan brengen....

Ik heb de auto tweedehands gekocht, dus ik heb geen idee wat het gekost heeft. Als ik de auto nieuw had gekocht, en het had 1600euro moeten kosten, dan was dat geld naar een panoramadak gegaan. Want dat is het enige wat ik nog wel als optie had willen hebben. Het meeste van die dubbele uitlaat zie je toch alleen als je onder de auto kijkt, en dat doe ik niet zoveel...

Daar heb je gelijk in. Hiervoor had ik een 02 zonder dak en heb die (had hem nieuw gekocht in 2011) ingeruild voor een nieuwe superb en een pano dak genomen.. Wel erg lekker hoor! Maar over die uitlaat.. 1600 zou ik er ook niet voor over hebben.. Feit blijft dat het er goed bij uw auto uitziet!

wjhspiele

Nieuw lid
Degene die mijn auto nieuw heeft gekocht had was wel een liefhebber. Ik heb er ook niet heel lang over de inruil nagedacht...

Het enige wat mij erg opvalt, maar dat kan komen omdat ik hiervoor diesel reed, is dat het verbruik extreem wisselt per tankbeurt. Van 1:10.5 tot 1:13.9. En ik ben er nog niet helemaal achter wanneer ik een zo laag mogelijk verbruik heb.

s-line

Forumguru
Daar heb je gelijk in. Hiervoor had ik een 02 zonder dak en heb die (had hem nieuw gekocht in 2011) ingeruild voor een nieuwe superb en een pano dak genomen.. Wel erg lekker hoor! Maar over die uitlaat.. 1600 zou ik er ook niet voor over hebben.. Feit blijft dat het er goed bij uw auto uitziet!

Ja,een o2 zonder dak zou ik ook inruilen!!!!! Had je dat niet gezien bij de aflevering dan?:uitlachen:

Bovenaan Onderaan