Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Jah dat haalt de aandacht van de plaat af hahah. Ik weet het mag niet maar de looks zijn zoveel beter zonder zin vies blauw plaatje heb al paar keer politie achter me gehad en geen ellende. Tot op heden dus geluk gehad.
 

Kippie-style

Forumguru
Zo nieuwe update afgelopen vrijdag bij Mark de nieuwe uitlaat opgehaald.
Gisteren deze eronder gezet.
20150213_221746_zpsr5fbvy8p.jpg

IMG-20150214-WA0002_zps3dmwjqyq.jpeg

FB_IMG_1423902563157_zpsvb4trgyg.jpg

IMG-20150214-WA0006_zpsw42r51qt.jpeg

IMG-20150214-WA0013_zpsrxd1sumo.jpeg


 

Kippie-style

Forumguru
@Corné Voorlopig alleen nog de velgen en nog wat slangen onder de kapvervangen voor silicone. Dan nog ff onderhoud voor worthersee en miss draagarm rubbers want die hoor ik momenteel. Motorisch ben ik nu wel waar ik zijn wilde.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Je hebt toch recent nieuwe vegen aangeschaft, of is het met de nieuwe inox randen nog niet naar wens?
 

Kippie-style

Forumguru
Zo weer een kleine update.
Van een 6gti-s3 kabelgoot besteld voor de bobinekabel.
20150301_085135_zpsgh6xfqbj.jpg


20150301_091641_zpsovoiuuaf.jpg


Verder nog het in een ander topic verteld probleem van het schommelen van de turbo bij volgas.
Had het probleem voorgelegd bij JD die kort en krachtig zij logt aan de tuning na zien van de log.
Dus contact gezocht met celtemp om een en ander uit te gaan zoeken of het daadwerkelijk aan de tuning ligt.

En vanavond gaan de banden om de velgen
 

CDK

Forumguru
ziet er goed uit @Kippie-style :thumbsup:
ben benieuwd of het aan de tuning ligt, tussen beide bedrijven hangt een spanningsveld, ik zou ook nog een andere partij om advies vragen als ik jou was :jaja:
 

Last resort

Forumguru
Ongelofelijk, wat kijk ik hier graag naar. Ik zou graag willen dat ik dit ook zou kunnen doen. Maar helaas geen kaas van gegeten. Daarom geniet ik er wel van. Top:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan