Mijn Skoda Octavia VRS uit 2002

stefan_kwast

Nieuw lid
Sinds een paar maanden ben ik de nog vrij jonge eigenaar van mijn Skoda Octavia RS. Hij is prachtig om naar te kijken en om in te rijden! Nu ben ik er achter gekomen dat ze vrij zeldzaam aan het worden zijn(na mijn weten, iets minder dan 150 stuks verkocht sinds 2001). Iemand enig idee hoeveel er nu nog rondrijden of ik dat ergens terug kan vinden?
Mvg, Stefan

cbfd56553fdcf7e4614c0d6ea8b05c92.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Van harte met je bolide...deze stond niet zo heel lang geleden te koop aangeboden meen ik. Zag hem wel eens voorbij komen op Facebook.

Ze zijn inderdaad vrij zeldzaam, zelf kom ik ze ook amper tegen in het wild ;). Rij zelf met een RS look a like rond, dat wil zeggen standaard 30 pk minder maar ook ongeveer 50 kg lichter op kenteken ;). Hij is door de eerste eigenaar goed aangepakt zodat die niet alleen dus erop lijkt, maar ook niet veel slechter doet qua prestaties als een echte RS.

db9edffd0809caf533ddb2f6595bed26.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

stefan_kwast

Nieuw lid
Van harte met je bolide...deze stond niet zo heel lang geleden te koop aangeboden meen ik. Zag hem wel eens voorbij komen op Facebook.

Ze zijn inderdaad vrij zeldzaam, zelf kom ik ze ook amper tegen in het wild ;). Rij zelf met een RS look a like rond, dat wil zeggen standaard 30 pk minder maar ook ongeveer 50 kg lichter op kenteken ;). Hij is door de eerste eigenaar goed aangepakt zodat die niet alleen dus erop lijkt, maar ook niet veel slechter doet qua prestaties als een echte RS.

db9edffd0809caf533ddb2f6595bed26.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Dankjewel! Heb deze auto ongeveer 9 maand nu maar zou inderdaad best kunnen! Heb hem zelf van marktplaats hahah!
Als je niet had gezegt dat het geen echte rs was had ik zeker het verschil niet kunnen zien! Prachtige wagen! Zijn dat trouwens 18” Vossen velgen wat eronder zitten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Thnx, deze is net als de jouwe van een liefhebber naar een liefhebber gegaan dus er wordt goed voor gezorgd ;). Het zijn vossen replica's, 17 inch wat eronder zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

turboturbo

Forumguru
Mooi exemplaar! Ik heb er sinds ik zelf een O1 bezit, denk ik hooguit 5 x een in het echt gezien, incl de voormalige van @eriktv.
Ze zijn idd zeldzaam aan het worden. De laatste die ik spotte was een zwarte combi in Woudenberg aan de Zeisterweg op een oprit voor een woning.

En minstens zo zeldzaam; een O1 met lens (xenon) koplampen :geek:
 
Bovenaan Onderaan