Mijn Skoda Fabia MKIII 2014

Tuulster

Forumguru
Lekker bezig.

Ffff door de knietjes bij het fotograferen van de verlaging geeft een veel beter beeld! :jaja: ;)
 

VAG-man

Forumguru
2 topproducten!
Mooie Fabia. Alleen de kleur vind ik niet wat.
Geniet ervan. Wat is het vermogen na tuning?
 

Jozz81

Lid
2 topproducten!
Mooie Fabia. Alleen de kleur vind ik niet wat.
Geniet ervan. Wat is het vermogen na tuning?
Dank je.
Het vermogen na tuning is niet getest op de rollenbank. Het zou zo'n 130PK moeten zijn, maar met Euro98 waarschijnlijk meer 135 PK. Ik tank geregeld 98, omdat hij daar lekkerder op rijdt en, voor mijn gevoel, iets zuiniger.
 

Rosinfield

† In Memoriam
meer pk's met 98 geldt alleen als hij ook specifiek voor die brandstof is gechipt. Maw, wanneer hij op 95 is gechipt, gaat dat verhaal niet op
 

kylimo

Senior Member
Ben heel nieuwsgierig hoe dat rijdt met de Bilsteins. Kan je het omschrijven wat comfort en wegligging betreft? Heb de Eibachs om de originele schokkers liggen, maar zou het liefste ook de schokkers vervangen.
 

Jozz81

Lid
Ben heel nieuwsgierig hoe dat rijdt met de Bilsteins. Kan je het omschrijven wat comfort en wegligging betreft? Heb de Eibachs om de originele schokkers liggen, maar zou het liefste ook de schokkers vervangen.
Ik ging van stock vering en schokdempers naar Eibach en Bilstein. Dat is een behoorlijk verschil. Ik moest wel even wennen aan hoe stug het was, maar ik vind het nu prima rijden. De wegligging is uitstekend. Ik heb hiervoor een Seat Ibiza FR van 2018 geleased en die lag ook al vrij strak op de weg. Vergeleken met de Ibiza is dit wel wat minder comfortabel, maar ik vind het nu niet oncomfortabel.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Herkenbaar; had dezelfde auto en veren/dempers. Vond het ook prima te doen en de veel betere wegligging meer dan waard. Maar het is allemaal erg persoonlijk. Sommigen zullen het te hard vinden. Dat vinden sommigen ook van de Polo GTI waarin ik nu rijd. Maar die vind ik zelfs met het onderstel in sportstand nog veel comfortabeler dan die Fabia met Eibach en Bilstein.
 
Bovenaan Onderaan