Mijn Octy's nieuwe slofjes!

Aiii

Lid
skodabbs.jpg


Sorry voor de kwaliteit, telefooncamera. :D

Vanochtend eronder laten leggen.
 

Rolle

Senior Member
Zijn dit de velgen die Atmoz in aanbieding had?

Zo op het eerste zicht en enkel gebaseerd op deze foto vind ik het persoonlijk wat tegenvallen. Maar dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen, neem er eens eentje war de hele wagen opstaat en iets minder in vogelperspectief en het zicht kan al helemaal anders zijn. De wagen een beetje verlagen gaat natuurlijk ook wel wat aan het zicht doen.

Welke banden heb je er nu op liggen?
 

Aiii

Lid
Ja, die velgen ja. Het glanst allemaal wat veel op zo'n kwaliteit. Vanavond zal ik de echte camera even in de aanslag nemen.. :D

Verlagen moet iid nog steeds gebeuren... :).

Er zitten gewoon de banden van mijn Pegasus velgen op, 225/45 dus.
 

atmoz

Nieuw lid
Vind het er persoonlijk al redelijk goed uitzien!!
Met een andere foto zal het inderdaad wat reëler uitkomen.

Ik ben erg benieuwd als je straks wat "echte" foto's maakt :489:

Enne, bedankt voor je PM!!

Met vriendelijke groet,

Atmoz
 

Aiii

Lid
Zo, iets betere foto, vanavond of morgen maak ik ze met een echte camera...

En nog een close-up:
skodabbs2.jpg
 

atmoz

Nieuw lid
Nou, ik vind het toch zeker mooie velgen hoor :super:
Vind het goed staan bij je auto!!


En al helemaal voor dit geld :aangenaam:

[edit]
En zo nieuw ook he.

Had ze zelf nog niet met banden erop gezien, maar 't looks good!!
 

EdK

Forumguru
nu alleen dat BBS logo er nog vanaf en een Skoda logo erop !
Maar ze staan erg netjes onder je wagen
 

Rolle

Senior Member
Zo op het eerste zicht en enkel gebaseerd op deze foto vind ik het persoonlijk wat tegenvallen. Maar dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen, neem er eens eentje war de hele wagen opstaat en iets minder in vogelperspectief en het zicht kan al helemaal anders zijn. De wagen een beetje verlagen gaat natuurlijk ook wel wat aan het zicht doen.

Ik trek mijn woorden terug, op de nieuwe foto ziet het er inderdaad wel goed uit. Inderdaad nog ergens mooie klevers voor op de naafdeksels en zeker verlagen, nu is de opening tussen de band en wielkast net iets te groot.
ik weet dat het niet scheelt tov de 15" band velg combinatie maar optisch is er wel een groot verschil.
 

Aiii

Lid
Nou ja, het valt nu ontzettend op omdat je op gelijke hoogte met de banden kijkt. :D

Van bovenaf valt het mee, maar hij mag zeker nog enkele centimeters omlaag. :)
 

LenK

Forumguru
Zijn die velgen niet iets te breed voor de banden? De bandwang loopt naar binnen als ik me niet vergis.
 

Aiii

Lid
Volgens specificaties past er zowel 225 als 235 breed op, dus deze zullen dan inderdaad "te klein" zijn. Maar zolang ik er onder het rijden niets van merk lig ik er niet echt wakker van.
 

Aiii

Lid
Kan na 150km niet meer dan tevreden zijn. Gaat nog net zo goed door de bochtjes als op de oude Pegasus velgen. :)
 
Bovenaan Onderaan