Mijn O3C

brepus13

Forumguru
Je eigen auto aanpassen is zeker leuk! Wat een bijzonder interieur heb je, ik heb dat nog niet eerder gezien.
 

hemi24

Forumguru
Welkom Wally!

Gezien het interieur heeft de vorige berijder zijn kans gezien om nog een naderhand lederen interieur bij te plussen op z'n 14% leasewagen...
Smaken verschillen, maar wat mij betreft zijn vooral de bruine delen op de deuren net iets teveel van het goede.
Voor wat betreft de buitenkant een nette verschijning; veel plezierige km's toegewenst!
 

Antera

Donateur
Hele aparte combi de vorige eigenaar heeft het netjes naar smaak laten doen. Benieuwd naar jouw aanpassingen
 

CDK

Forumguru
Veel plezier met je mooie Octavia toegewenst! Kan het aftermarket leder wel waarderen bij de kleur van de auto.
 
Okay, dus toch niet origineel de lederen bekleding.
De universele garagist wist het niet zeker, maar vermoede dat het origineel was.
Origineel of niet, de auto wordt er voor mij niet minder om.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Afgelopen week een koplamp kapot gegaan.
Dus op zoek naar iets anders.
Ik heb de gewone reflector koplampen, dus op zoek naar wat wittere H7 lampjes.
Is gelijk de eerste upgrade aan de auto.
Het zijn Philips Whitevision ultra's geworden en gisteren gemonteerd.

Daarna ook gelijk de laatst via marktplaats aangeschafte winterset gemonteerd.
Een setje Advanti racing velgen met Goodyear ultragrip, met dezelfde maatvoering als de originele wielen.
Door de vorige eigenaar vorig jaar als set nieuw aangeschaft en maar 2000 km mee gereden.

Van de winterset een plaatje.
Zegt meer dan woorden.
 

Bijlagen

  • 20210124_092918.jpg
    20210124_092918.jpg
    494,1 KB · Weergaven: 77
  • 20210124_093011.jpg
    20210124_093011.jpg
    510 KB · Weergaven: 74
Met het mooie weer begint het ook weer meer te kriebelen om met de auto bezig te zijn/gaan.
Hier het resultaat van de eerste fijne warme dag (gisteren) en een beetje hulp van een föhn.

20210401_094238.jpg 20210401_094250.jpg

Vandaag de rest er even vanaf wassen en poetsen.
De foto's van het eindresultaat zullen daarna ook nog wel volgen.
 
Bovenaan Onderaan