dirkkroneman
Forumguru
Gefeliciteerd! Mooie auto 

Leuk, ik speel reegelmatig op Doorhout-Mees in Biddinghuizen. Lelystad nog nooit gespeeld. Wie weetEn aan de golftas achterin is te zien: deze auto is geslaagd voor de 'driver test'.........
wellicht ooit eens tot ziens op een golfcourse, ik speel op Flevoland-Lelystad.
Wat ik ook slecht gekozen vind is de positie van de cruise control. DAT DING HOORT OP HET STUUR of via een EIGEN bedieningshendel en NIET in de richting aanwijzerhendel.
Inmiddels rijd ik ruim 2 weken in de nieuwe O3. Nog steeds heerlijk genieten. Motor (1.2) icm. de DSG vind ik echt verbazingwekkend goed. Ik was sceptisch op voorhand, maar dat valt ernstig mee.
Wat absoluut niet bevalt of moet ik inmiddels zeggen wat niet beviel (zie onder) is de stoel. Na 2 weken al in de rug en heb inmiddels - zoals reeds gemeld - de Recaro erin zitten met oppombare lenden- en rugondersteuning.
Da's 1 probleem opgelost.
Andere wat absoluut niet bevalt is de audio. Dramatisch. Ik ben nu aan het kijken voor een compo-set en als dat nog niet genoeg is wat bas ondersteuning middels een subje. Wordt vervolgd.
Bekijk bijlage 32144 Bekijk bijlage 32143
Bij de nieuwe golf,Passat,ect zit deze wel op het stuur. De oudere modellen, zoals mijn Passat hebben hiervoor een apart hendel. Vind meer apart waarom ze hier bij Skoda niet voor gekozen hebben.HAHA, op het stuur, zeker een Volvo of Renault rijder![]()
Tsja als je in de postings van de TS leest dat hij ex hernia patient is dan kan ik me zo voorstellen dat je een aangepaste stoel nodig hebt.Ik lees vaker op dit forum over tegenvallende standaard stoelen (ook in de EBL). Uiteraard kan dit verschillen van persoon tot persoon!