mijn nieuwe velgen!

hey,

heb vandaag een mooi(nieuw) setje 18 inch velgen gekocht, gelijk naar mijn werk gereden en het setje gemonteerd, de auto lijkt nog een beetje op een octavia scout, maar heb ook al weitec verlagingsveren besteld, zodat de auto 30MM lager komt te staan, deze zal ik volgende week monteren.

hierbij alvast een paar foto's:

Foto-SPU3TWX3.jpg

Foto-KR3ZYD8Z.jpg

Foto-7ULZ4CDN.jpg


gr martijn
 
bedankt voor de reacties! ik heb de auto gekocht met stalen velgen, hier heb ik winterbanden opgezet, dus dit is mijn zomerset.

gr martijn
 

___JC___

Forumguru
Mooie velgen inderdaad. Maaruh, je hebt dus stalen velgen met winterbanden erop. En daar ga je 4 maanden per jaar op rijden? Dat zou ik nu nooit kunnen he. Geen gezicht werkelijk die mensen met zwarte stalen velgen onder hun auto. :biggthumpdown:
 

Hetzer

Forumguru
Mooie velgen, verlaging moet er inderdaad ook bij,

ook ik heb persoonlijk hekel aan de zwarte wielen, heb je zulke mooie zomer velgen rij je bijna de hele winter met die zwarte wielen rond!
Je kunt trouwens ook je remklauwen niet mooi houden, als je een tijdje met stalen velgen heb rond gereden.
 

Pendragon

Forumguru
Hele mooie velgen. 18" staat prima onder de Octavia. Groter moet het niet worden. Ik vind het inderdaad ook jammer van die winterbanden op stalen velgen, het is echt heel lelijk. Dan nog liever een paar 16" velgen met winterbanden.
 
de winterbanden is idd geen fraai gezicht, maar als je op wintersport gaat met sneeuwkettingen enz, dan is het wel makkelijk. ik vind persoonlijk de wieldoppen die er origineel op zaten geen gezicht, zo ieder zijn smaak :D.

gr martijn
 

___JC___

Forumguru
Ik heb verder geen ervaringen met sneeuwkettingen e.d. Maar heb je niet van die 'sokken' die je ook om velgen kan doen? Dan misschien niet om 18 inch velgen, maar 17 inch dan ofzo?
 
zo, vandaag de auto verlaagd, met verlagings veren van weitec, 30/30.

ziet er echt super uit, al zeg ik het zelf, alleen komt het op de foto's iets minder mooi over!

ook heb ik ipv de volkswagen emblemen, de skoda versie erop gezet!

Foto-IAES3XLV.jpg


Foto-BUQFQ7RD.jpg


Foto-M8AGHKYT.jpg


Foto-D7SRBTUG.jpg




voor mij is hierdoor de auto behoorlijk af!

gr martijn
 

cvegreen

Forumguru
Mooi geslaagd moet ik zeggen . Die velgen en het verlagen hebben de auto inderdaad mooier gemaakt . Verlagen zou ik nooit doen , hou niet zo van hard geveerde auto's .
 
Bedankt voor de positieve reacties!

met 18 inch en verlagen lever je altijd wel wat comfort in, maar daarin tegen helt de auto niet meer zo over en ligt strakker op de weg, maar ik vind hem nog behoorlijk comfortabel, je merkt het alleen op korte hobbeltjes dat hij wat stugger is. hoge grote drempels zijn geen probleem, daar kan ik gewoon nog normaal over heen, het is ook maar 3cm.

gr martijn
 

Espott

Lid
Ziet er super uit! Wat voor merk velgen heb je en als ik zo vrij mag zijn wat ben je nou kwijt voor die velgen + verlagen....wil het ook graag. En zijn het nieuwe schokdempers of alleen andere veren?
 
Bovenaan Onderaan