Mijn nieuwe Superb: eerste indruk

S-coda

Lid
Mijn vorige auto was een Audi A4 S-line. Ik mis de wat stevigere wegligging. Maar zaterdag naar Mark @Antera voor een Eibachset dus dat komt helemaal goed!

Verder zit alles erop en eraan dus mis helemaal niks.

En ja, die witte kleur is echt prachtig voor de combi.

Laatst bewerkt:

RKL

Lid
Het is zover! De Superb is opgehaald. De eerste echte rit gemaakt vandaag en wat een weelde!
ik heb de 2.0 TDI Combi in Magnetic Brown met beige interieur en dat is een top combinatie. Misschien wat besmettelijk, maar om die reden ook voor leer gekozen, dat poetst toch makkelijker weg dan stof.

En wat ongelooflijk compleet is de Style, ik heb deze dan wel nog aangekleed met DCC en een open dak en nog wat andere zaken en alle mogelijkheden, knopjes, instellingen, etc, etc zullen we nog lang niet allemaal gezien hebben. Het voelt in ieder geval al erg goed!

De DCC en Lane Assist werken erg verrassend en ik denk zelfs dat het rijden nog meer ontspannen is dan wanneer je alles zelf doet. Het kleine stukje snelweg was best wel druk en je ziet dat het afstand houden heel soepel verloopt. Ook een plotselinge invoeger wordt goed opgemerkt en de auto remt dan af. Erg bijzonder!
Ik heb nu al zin in de volgende rit :)

Bovenaan Onderaan