Ik ben ondertussen geen Felicia-rijder meer, maar ik herinner me die motorsteun nog vrij goed. let wel: bij mij was het de achterste steun, aan de versnellingsbak. Dat gaf een hard, onmiskenbaar gebonk bij optrekken, dat wel. Bovendien weet ik in feite niet of de 1.3 versie dezelfde steun heeft.
In ieder geval lijkt 700 euro me absoluut belachelijk, zelfs 200 euro lijkt mij aan de hoge kant. Maar ik weet niet exact hoeveel een nieuwe kost, ik heb die van mijn 'oude' felicia op dat moment gedemonteerd. In feite kan je de motorsteun zelf heel eenvoudig verwijderen langs onder, met een dopsleutel. Bij mij was hij er in een goede 5 minuten van onder (monteren is iets onhandiger omdat de motor wat moet 'tegengehouden' worden dacht ik, maar met 2 lukt dat prima). Bij mij leek het rubber gewoon wat gescheurd, waarna ik nog dacht dat dit toch geen dergelijk gebonk kon meebrengen, maar na vervanging was alles ok. Denk dus zeker niet te snel dat het er wel nog vrij goed uit ziet. Vergeet ook niet de moeren te borgen, want ik herinner me dat ze geborgd waren.