mijn nieuwe fabia 2

blackmuzzer

Nieuw lid
Dag skoda fanaatjes

Heb over 4 maandjes een nieuwe fabia 2 go + gekocht en ben er zeer tevreden van. Wat ik wel minder vond is dat na 3maand men derde stoplicht is los gekomen, hebben ze wel zonder problemen in garantie vervangen. Zijn er nog mensen die zo iets tegen kwamen..? Ik heb er nu 7000 km opzitten.:super:

http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=61
 

cvegreen

Forumguru
Dat ziet er mooi uit .
Ik zie dat jij zwarte wieldoppen hebt zitten , is toch niet standaard dacht ik .
Je hebt er een mooie zonneband ook op zitten . Welk kleur rood is dat dat jij gekozen hebt , vind dit wel een heel mooi kleur op de F2.
Wat voor motorisatie heb je gekozen ?
 

blackmuzzer

Nieuw lid
Heb de standaard wieldoppen eraf gehaald, heb de pook en binnen klinken gekocht in zilver + wat optie pakketten. Dit is een go plus versie van 1200cc 3cil.:yeah: kleur is flamingo red.
 

cvegreen

Forumguru
Heb de standaard wieldoppen eraf gehaald, heb de pook en binnen klinken gekocht in zilver + wat optie pakketten. Dit is een go plus versie van 1200cc 3cil.:yeah: kleur is flamingo red.

Is een leuk motortje die 3 cilinder , ik heb de 6V versie in mijn F1 en ben er erg tevreden over . Jij hebt een 12V versie en die is nog levendiger denk ik . Is vrij zuinig vind ik .
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Nog een 1.2 12v rijder erbij. Ik heb afgelopen vrijdag mijn rode FII 1.2 12v opgehaald en het rijdt echt super. Wat is precies een go+ uitvoering? En waar heb jij die zwarte wieldoppen gevonden? Ik wil onder mijn FII in de toekomst zwarte velgen doen maar die zwarte wieldoppen zou een mooie tussenstap zijn.
 

Gieliovd

Forumguru
Ziet er strak uit met die aftermarket raamband en zwarte doppen. Ik ben zelf geen fan van die raambanden.

Die GO+ uitvoering is mij nieuw.

Blijkbaar heeft die GO+ 1.2HTP 60 PK waar de gewone 1.2HTP er 54 heeft.
 

blackmuzzer

Nieuw lid
de go+ was een speciale uitvoering voor het autosalon in België. :680:
Kun je onder andere herkennen aan de ronde mistlichtjes ipv rechthoekig.

en wat de wieldoppen betreft die zijn van het merk GIGA

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTE1MjY4NTg5MTI=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=855534&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&scrwidth=1280

// Ik wil er later witte OZ cup velgjes onder steken. //
 

Fabia

† In Memoriam
Bedankt voor de link. Ik dacht dat ze bij Conrad alleen maar electronica verkochten. Heb wel lopen zoeken op het net naar zwarte wieldoppen maar nergens kunnen vinden. Ga ze binnenkort bestellen. En als ik later mijn zwarte lichtmetalen velgen bestel dan gaan deze op de stalen velgen met winterbanden.
 

Fabia

† In Memoriam
De wieldoppen zijn besteld. En trouwens niet duur bij Conrad, als je via Ideal betaald betaal je geen verzendkosten en ze hebben nu ook nog 10% korting. Al met al kost het mij €25,-:super:
 

Bijlagen

  • 855534_BB_00_FB_EPS.jpg
    855534_BB_00_FB_EPS.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 22

EdK

Forumguru
En dan de stalen velgen een lichte kleur geven ?? Spat het er helemaal uit !!
Maar met een beetje massel dan zitten ze er voor het weekend al op !?
 

Hetzer

Forumguru
De wieldoppen zijn besteld. En trouwens niet duur bij Conrad, als je via Ideal betaald betaal je geen verzendkosten en ze hebben nu ook nog 10% korting. Al met al kost het mij €25,-:super:


Is inderdaad niet duur !!, zullen ook onder jouw fabia goed staan denk ik..
 

Fabia

† In Memoriam
Zodra ze er onder zitten maak ik een paar foto's. Ben zelf ook erg benieuwd. Nog een vraagje trouwens, ik wil graag het skodalogo in het midden van de wieldop doen. Weet iemand hoe en waar ik daar aan kan komen. Ik zag een setje te koop op Ebay maar weet nog niet of die past qua maat. Die heeft een doorsnede van 60mm. Iemand anders nog tips voor me?
 

Fabia

† In Memoriam
Dat was ik ook van plan. Maar tot nu toe heb ik alleen de 60mm te koop zien staan. En die loopt komende vrijdag af. Dus ik denk dat ik het ga gokken.
 

EdK

Forumguru
Dat was ik ook van plan. Maar tot nu toe heb ik alleen de 60mm te koop zien staan. En die loopt komende vrijdag af. Dus ik denk dat ik het ga gokken.


en anders raak je ze voor een zacht prijsje hier op forum wel weer kwijt !!
 
Bovenaan Onderaan