Mijn Metal Grey O3

serum

Forumguru
als nu mijn Nexus 5 nog gaat samenwerken met de columbus ga ik voorlopig stoppen met zeuren...
ook wegvallende bluetooth? heb een nexus 4 en sinds de kitkat update niets dan ellende met bluetooth.

WouterVdV

Actief lid
Eindelijk eens een octavia met Metal Grey! Heel mooie kleur, maar toch blij dat ik deze uiteindelijk niet gekozen heb voor men RS. Voor een 'gewone' octavia of een superb zou ik de kleur zeker wel nemen. Proficiat met je aanwinst :D meer foto's zijn altijd welkom

DenCop

Nieuw lid
Heb mijn probleem met mijn Nexus 5 (4.4.2) dit weekend getackeld. Althans een workaround gevonden.

Blijkbaar moet ik iedereen aan een categorie koppelen voordat ze in mijn auto worden gezet.

Heb ook geprobeerd iedereen aan geen categorie te hangen maar dat werkt ook niet. Dan heb ik helemaal geen vrienden.

MaRco2

Forumguru
Gisteren mijn Business Elegance 2.0 Liter TDi opgehaald. In kleur Metal Grey!

In juni 2013 besteld :(. Kreeg brief voor week 9 thuis gestuurd vorig weekend maar werd door de Waal maandag gelijk gebeld dat hij al binnen was!

Dus helaas, ik ben de eerste.... :-)

Bekijk bijlage 23825

Prachtige kleur!!:) Heb zelf 3 keer een vergelijkbare kleur gehad, wilde nu iets anders (en was er vorig jaar ook nog niet).

Bovenaan Onderaan