Mijn Metal Grey O3

DenCop

Nieuw lid
Daar dus :-).

ik hoor het wel als jullie er meer willen, maar het waait zo lekker buiten....

DenCop

Nieuw lid
Gave foto's.... Superkleur!
Hey, ik zie trouwens dit onder je naam staan:

In bestelling: Octavia combi Elegance Business-Line 1.6 TDI DSG, ........ Sierstrip kofferdeksel en ondergille (voor).

Die sierstrip vóór gaat hem niet worden... Daar zit nu een camera voor Front Assist. Had ik nml ook besteld

Maik

Actief lid
De front-assist zit er als het goed is niet meer op, dus dan past ie wel...
Als uiteindelijk toch front assist erop zit, dan laat ik m met alle plezier weg ;)

DenCop

Nieuw lid
Is onderdeel van Elegance werd mij vertelt. Leren achterkant van de stoelen was vervallen, maar heb ik nog wel....

Kan het nog niet terugvinden in de prijslijsten trouwens.

Voor de duidelijkheid. Ik had geen front assist besteld maar de sierstrip.

SNARFB

Senior Member
Is onderdeel van Elegance werd mij vertelt. Leren achterkant van de stoelen was vervallen, maar heb ik nog wel....

Kan het nog niet terugvinden in de prijslijsten trouwens.

Voor de duidelijkheid. Ik had geen front assist besteld maar de sierstrip.
Front assist is in september uit het EBL pakket gehaald. Wie hem daarvoor heeft besteld krijgt de optie (terecht) nog wel. Trouwens, de chromen sierstrip is wel aan te passen aan de gril met de Front Assist radar hoor!

Maik

Actief lid
Ik (leasemaatschappij )heb de auto in september besteld, dus het zal er dan om hangen...

Oogje

Senior Member
Me happy dat ik deze kleur heb laten staan! Kan in ieder geval nog de eerste combi in metal grey hebben :tongue:

• Leuk
Waarderingen: Maik

henriz

Forumguru
De kleur doet me niet zo veel, maar mijn complimenten voor die chromen strip bij de portieren. Die had ik nog niet gezien. Die heeft mijn auto niet.

Bovenaan Onderaan