Mijn garage zegt ...............

EdK

Forumguru
Een week later ???
Heb met Peugeot 206 gehad dat ik ging even boodschappen doen
Start hem voor de deur en rij naar super, kom daar aan en zet hem uit en ga boodschappen doen.
Kom na 15 min terug laad alles in en wil wagen starten en compleet dood...
Gelukkig tegenover super was een BP en die deed (doet) in accu's , dus daarheen gelopen en accu aangeschaft en nadat monteur hem erin had gezet kon ik met de diepvries spullen naar huis

hemi24

Forumguru
@EdK : zelfde een keer meegemaakt met de auto van de schoonouders: kwamen aanrijden en niks aan de hand; willen kort daarop weer weg: noppes nada…

EdK

Forumguru
Vandaar dat ik ook al in eerder bericht vertelde dat zo'n meting een MOMENT opname is !
En dan is het ook nog in wintertijd afhankelijk of de meting buiten in kou word gedaan of dat men het doet nadat de wagen al een uur binnen en verwarmd staat bij de garage

ludwigjacobs

Nieuw lid
Tja het is natuurlijk zo dat iets ieder moment kapot kan gaan maar ik ben het niet gewend met mijn citigo die tot nu toe probleemloos gelopen heeft. Na die nare ervaring bij die geldhongerige incapabele garage vorige week wijs ik die graag aan als zondebok natuurlijk.

Arjan1985

Forumguru
Snap ik. Je moet weer even vertrouwen krijgen in de auto en de garage in algemene zin. Geef het een aantal maanden. Lekker genieten. En wellicht zelf dingen proberen te fixen. Gewoon trial en error.

Eltjo

Forumguru
Mijn autoaccu bij de APK; De accu is minder meneer.... Bijna 1 jaar later na een koude nacht ging de auto voorgloeien - niet meer te starten. Misschien als ik direct de sleutel had omgedraaid wel.
Dezelfde dag 19 uur een nieuwe accu op de deurmat (coronatijd) en erin geswaffeld.

Auto vrouw ‘s ochtends; kan niet starten.... Accu besteld en voor montage nieuwe dezelfde dag om 17 uur nog even gestart en lopen. Inmiddels was de buitentemperatuur en capaciteit opgelopen natuurlijk.

Beide accu’s van de Accudienst waren scherp geprijsd, dezelfde dag geleverd en ik hoefde ze niet voor een x1,5 prijs bij de lokale onderdelenleverancier zelf te halen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan