ludwigjacobs
Nieuw lid
Bij mijn vaste garage die voorheen skoda dealer was zegt men dat de distributie riem vervangen moet worden van mijn citigo uit 2013 met 83.000 km op de teller. Tevens zou dan ook de volgens de de ex dealer de waterpomp vervangen moeten worden. Dit zou dan samen zo'n kleine €1100 gaan kosten. Bij een offerte van de huidige skoda dealer is er geen sprake van dat de waterpomp ook vervangen zou moeten worden en bedraagt het bedrag net geen € 700 inclusief materialen spanrollen e.d.
Omdat ik twijfel aan de noodzaak om ook de waterpomp te moeten vervangen en het vermoeden dat het die garage niet zo goed gaat ( ik heb hier deze week €1100 moeten betalen voor een beurt waarbij wel ook de remschijven en blokken bij inbegrepen waren en wat ik toch wel erg duur vond ) zoek ik hier een zinnig advies van iemand die hier zogezegd kaas van gegeten heeft.
Omdat ik twijfel aan de noodzaak om ook de waterpomp te moeten vervangen en het vermoeden dat het die garage niet zo goed gaat ( ik heb hier deze week €1100 moeten betalen voor een beurt waarbij wel ook de remschijven en blokken bij inbegrepen waren en wat ik toch wel erg duur vond ) zoek ik hier een zinnig advies van iemand die hier zogezegd kaas van gegeten heeft.