Mijn Fabienne ( Fabia 1 )

leslee

Forumguru
verlaagd met behulp van veren zeker?
en dat asfalt schraper valt best mee, drempels heb je overal en dat is een kwestie van wennen.
is gewoon voor het totaal plaatje mooier, ook omdat volgens mij de velgen 15 inch zijn.
miss ander iets grotere velgen nemen. oogt meteen anders ;)

Mike Philippo

Nieuw lid
@ leslee
Dat klopt, op dit moment staat ze 9cm van de grond af. Dat van de drempels geef ik je groot gelijk dat je ze overal hebt, maar waar ik moet komen zijn ze te hoog en te stijl waardoor ik nu al af en toe de drempels raak. Tevens zijn de velgen 16 inch met 195 / 45 banden. Op Mijn Celica zitten 225 / 45 ZR 17. Banden zijn van Bridgestone.

leslee

Forumguru
nou ja als het niet te doen is dan is het niet anders.
celica ook verlaagd dan?
17 zitten er bij mij nu ook nog onder en ik heb denk ik nog geen 3cm grondspeling

leslee

Forumguru
oke is de Fab je daily dan??
celica lijkt zelfde hoogte te staan, maar vult de wielkassen beter
voordeel is wel dat jij gewoon je lak onder aan je bumper houd. ;)
20130104_162459.jpg

Mike Philippo

Nieuw lid
Mijn Fabia is voor mijn dagelijkse ritjes. De Celica staat een stuk lager, en ik kan je verzekeren dat er geen lak meer onder de bumpers zitten :D Ook waar ik met de Fabia lachend mijn werkplaats in kan rijden, moet ik voor de Celica inrit planken gaan neer leggen. Overigens gaat de Celica een stuk omhoog voordat ze opnieuw gespoten wordt. Zo wordt de kans op schade veel kleiner. Ook omdat de auto geheel naadloos is, kan ik de bumpers niet los halen en repareren als ik schade heb.

Bovenaan Onderaan