Mijn Fabienne ( Fabia 1 )

Mike Philippo

Nieuw lid
Ik zal me gelijk even voorstellen.

ik ben Mike Philippo woon achtig in Haarlem en 27 jaar.
Rij sinds Okt. 2005 toen ik 20 was, in een Skoda fabia (2de auto) die ik Fabienne heb genoemd.

Ze is geboren in Jan 2001 en had 58.000 km op de teller toen ik haar versierde in de showroom.
In 2009 ben haar beetje bij beetje op gaan leuke. Beetje rouge hier een beetje plamuur daar.
Ook heeft ze in de jaren hangende koplampen en een dikkere kont gekregen maar de liefde is nog steeds heel erg aanwezig.

We zijn bijna 7,5 gelukkig samen en ze heeft 87.000 km gelopen nu. We zijn samen een uniek stel aangezien ze de enige ter wereld is die er voor mij er goed uit ziet.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden en een paar foto's plaatsen van mijn Fabienne.

ertromp

Forumguru
Echt gaaf! Zo'n "goud blonde" hebben we niet allemaal. Zorg ervoor dat jullie nog lang een koppel blijven in voor en tegenspoed!

turboturbo

Forumguru
Wauw, wat een bijzondere Fabia! Ik vind 'm uber-vet!
Was de oorspronkelijk kleur ook geel?

Welke motor zit er in, en heb je daar ook wat aan tuning aan gedaan nog? :xyxthumbs:

Ronnie

Forumguru
De vorige eigenaar heeft 'm ook al eens voorgesteld op het Forum, toen waren de opnames voor GTST......

Ronnie

Forumguru
Ik meen dat toen de achterspoiler/broodplank er nog niet opzat......
Even zoeken zo rond eind 2009.....

Cordoba

Forumguru
@Ronnie: 2009 is dus huidige eigenaar, die rond die tijd begonnen is met aanpassingen en heeft volgens zijn introductie de auto sinds 2005 (hij is in elk geval de 2e eigenaar).

Mike, welkom hier en een bijzondere Fabia. Ik weet nog niet of ik 'r mooi moet vinden, of iets teveel van het goede. Je introductieverhaal heeft in elk geval een hele eigen stijl :xyxthumbs:

@turboturbo: motorcode AZT, 68 pk blok.

Ronnie

Forumguru
@Ronnie: 2009 is dus huidige eigenaar, die rond die tijd begonnen is met aanpassingen en heeft volgens zijn introductie de auto sinds 2005 (hij is in elk geval de 2e eigenaar).
'T zal niet de huidige eigenaar zijn in elk geval, de huidige eigenaar is pas sinds vandaag forumlid.......
En het was destijds wel dezelfde auto, en het verhaaltje ging ook over opnames in GTST.

Mike Philippo

Nieuw lid
@Ronnie Gold Fabia en ik zijn dezelfde. Was alleen vergeten dat ik me hier al eens had aangemeld.

@ Cordoba Iedereen heeft een eigen smaak waardoor gelukkig alle auto's er anders uit te komen zien.
zo kan ieder een eigen perfecte auto creëren.

Als autoliefhebber vind ik dat elke auto iets speciaals heeft.

@ Turboturbo Er zit nog steeds een standaard 1.4 MPI blok in. top snelheid was toen 153.
Ik heb er een luchtfilter opgezet en de uitlaat is licht aangepast. top snelheid daarna was 173.

Verder heb ik een Toyota Celica en die gebruik ik als race monster.

Ik heb de film opname foto's even naar boven gehaald.

Cordoba

Forumguru
@Mike: de opmerking of ik niet weet of ík het mooi vind, is ook niet als kritiek bedoeld. De auto kan in werkelijkheid trouwens wel net even anders ogen, dan op de foto's, met die gedachte in het achterhoofd plaatste ik mijn formulering.

Mike Philippo

Nieuw lid
@ Ronnie Ik had Fabienne in de zoek balk getoets :D Zo kom je meestal wel bij berichten uit die ik eventueel eerder heb geplaatst.

leslee

Forumguru
auto is zeker niet mijn smaak zoals de bodykit, maar dat zullen er ook genoeg over de mijne zeggen.
dus gelukkig ieder zijn smaak.
maar ben het zeker met dark eens dat de auto toch echt wel omlaag moet want dit doet zeker af van het totaal plaatje.
maar verder respect voor al het werk wat er aan gedaan is.

Bovenaan Onderaan