mijn Fabia komt eraan

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, bij mij namen ze er ook ruim de tijd voor hoor! Alles werd omstandig uit de doeken gedaan. Maar het moet nu toch wel gepiept zijn. Denk dat ie even lekker aan het rijden.

FredV

Banned
Hij is direct doorgereden naar z'n biljartwedstrijd.
Hoeraaaaa!!!!!!!
Net thuis, wat glimt ze!!!!
En wat rijdt ie fijn...
Ja, ff oponthoud want iom mn vrouw moest de bijrijdersstoel nog omhoog gezet worden, en dus ff de garage in. Zit nu voor haar perfect.
Inmiddels 45 km op de teller, met een gem verbruik van 4,4/100 (snelweg en binnenweg.
We gaan verder. eten en spelen.
vanavond de rest:)

Fred,
Veel plezier met je GL, zal vast wel lukken denk ik!
Er zullen de komende tijd wel een stuk minder reactie komen op het forum, omdat je druk aan het "spelen" bent :grin:

Fred, gefeliciteerd met je Greenline!
Je bent zeker al veel aan het spelen want het is zoooooo rustig hier op het forum...:winkie:

of duurt het uploaden van al die foto's zo lang, haha

FredV

Banned
Zag dat het ook een meisje is geworden, Fred. Zal Henk leuk vinden! Hoe heet ze?
NJS dus Niet Jeroen Sebastiaan :) (naam van mn jongste), maar Nog Jong en Sterk is ook goed:)

Mensen, iedereen bedankt voor alle wensen.
Ja, we zijn blij met de geboorte.
Vanavond druk bezig geweest met het instellen van de radio voorkeurzenders, ff buren erbij, je kent dat wel.
Heb wel foto's gemaakt, te groot om gelijk hier te plaatsen, komt morgen wel.
Verbruik imiddels na 75 km 4.9/100. Met alle lange draaitijd bij dealer vanwege instructie en garage.
Dus...
En rijdt heerlijk.
Staat op Dunlops

wimv

Actief lid
@Favreleuba: je was nog vergeten: "buren jaloers maken". Laat je niet gek maken Fred !!

FredV

Banned
Haha, idd die zijn ook al komen kjiken, moest natuurlijk rondje rijden en ja... je ziet de jaloersheid van hu gezicht afdruipen, ook al zeggen ze het niet. Ze zijn onder de indruk van de motorprestaties, Men dacht dat het een slak was, niks ervan!

Bovenaan Onderaan