Mijn Fabia is zielig :-(

Wik

Lid
En toen reed ik gewoon ergens en toen BOEM/KLAP/KEDENG. . . . . .
Reed er iemand rechtsachter tegen mijn mooie Fabia op . . . . .

Gelukkig geen gewonden, maar mijn Fabia is erg ziek ben ik bang voor.

Ben je zuinig op je spullen, gebeurt er dit. Gaat vast weer een hoop geld kosten,
terwijl het niet mijn schuld is.
Auto huren, tijd, problemen oplossen, bellen etc.

Ik ben best een beetje verdrietig . . . .

fijne dag allemaal.
Wik
botsing 1.jpg

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, kan me dat voorstellen. Normale reactie na zoiets. Maar wanneer eea is geregeld, zul je zien dt je je alweer een stuk beter voelt. Lijkt me dat het weer helemaal goed moet komen en zonder dat jou dat geld kost.

chris01

Senior Member
dat is shit ! en net voor de vakantie zeker ! maar gaat vast goed komen.
en denk maar zo, het is maar blik.
succes met de afhandeling.

SuperBeeb

Forumguru
Lijkt erop dat het alleen stevige blikschade is, wiel lijkt nog op z'n plaats te staan. Moet dus te repareren zijn. Wel ontzettend KL#TE, ken het gevoel, zeker als je er zelf niets aan kunt doen. Succes ermee!

Oei.. das balen, flinke kreukel ! hopelijk zelf niks ?
lijkt me duidelijk gevalletje geen schuld dus te verhalen op de tegenpartij.
Sterkte met de afhandeling

Kogamyata

Senior Member
Zonder vallen en opstaan wordt niemand groot. Zelfs Ferrari Niet! Maar kom, ik neem aan dat alle gegevens van de wederpartij bekend zijn. Die is (verplicht) verzekerd en als die schuldig is, zal zijn verzekeraar alles betalen. Ook de geleden immateriele schade, zoals medische kosten, eigen risico e.d. Dus zet alles goed op'n rijtje en claim het.
Succes alles komt goed.
Joop.

Spierings

Forumguru
Ziet er ernstig uit, zeker een grote schade. Lijkt ook een knikje boven de achterdeur te zitten maar kan ook door de matige foto komen .

Ik vrees voor het ergste, maar hoop het niet voor je. Zolang je all risk verzekerd bent en alles goed op papier staat is het meestal zo geregeld. Wordt indien niet total loss gewoon gerepareerd en je krijgt een auto van de reparateur.. Bij wa is het wat lastiger, Mijn laatste schade (ook total en wa), een half jaar op geld moeten wachten..ivm uitzoeken wie de echte schuldige is bij een kop staart.

Jee13

Forumguru
nooit leuk om dit soort fotos te zien, zelf geen fysiek letsel? lijkt me aardige klap nog.

Tip. meldt even bij je huisarts dat je aangereden bent (dit ivm lichamelijk letsel dat nu nog niet waarneembaar is)

mzzls1

Senior Member
Succes ermee!
Echt heel erg zuur, hoop dat je gegevens hebt van de tegenpartij.

Gelukkig zijn er geen gewonden en idd ga toch even langs de huisarts.

Bovenaan Onderaan