Afgelopen weekend heb ik de remschijven en -blokken aan de voorzijde van mijn auto vervangen. Ik heb onderdelen van RIDEX besteld nadat ik online verschillende opties had vergeleken.
De montage verliep vlot en de remprestaties voelen nu veel beter aan. Tijdens de eerste paar ritjes merkte ik echter een lichte geur en wat ongebruikelijke geluiden op, die uiteindelijk verdwenen na de inrijperiode. Voor degenen die hun auto regelmatig zelf onderhouden: Hoe lang duurt de inrijperiode van je remmen doorgaans?
Volg je een speciale procedure na het monteren van nieuwe remschijven en -blokken?
Heb je goede ervaringen op de lange termijn met jouw-remonderdelen?
Ik hoor graag jullie aanbevelingen en persoonlijke ervaringen.
De montage verliep vlot en de remprestaties voelen nu veel beter aan. Tijdens de eerste paar ritjes merkte ik echter een lichte geur en wat ongebruikelijke geluiden op, die uiteindelijk verdwenen na de inrijperiode. Voor degenen die hun auto regelmatig zelf onderhouden: Hoe lang duurt de inrijperiode van je remmen doorgaans?
Volg je een speciale procedure na het monteren van nieuwe remschijven en -blokken?
Heb je goede ervaringen op de lange termijn met jouw-remonderdelen?
Ik hoor graag jullie aanbevelingen en persoonlijke ervaringen.
Laatst bewerkt door een moderator: