Mijn eerste Skoda, Superb1

Beste Skodaforummers,

Bij deze wil ik mij even voorstellen, mijn naam is Kaj en heb sinds een paar weken een skoda superb.
Omdat ik minder kilometers ben gaan rijden, heb ik mijn golf4 tdi naar de vrouw gedaan, en mezelf getrakteerd op een superb 1.8t. :)

Voorheen veel over volkswagen bijgeleerd op het vwforum, en nu dus nieuw op het skodaforum.
Ben schadehersteller geweest, en de auto dus gelijk maar eens grondig gepoetst!

Bij deze een foto; Superb by Kaj386NL, on Flickr
 
Fijn te horen dat ik zo welkom ben! :)
Ik was eigenlijk niet van plan om zo'n grote auto te kopen, maar toen ik m zag staan was ik verkocht!
 
Ik ook! (uiteraard :tongue:)
De latere versies zijn naar mijn smaak iets te rond geworden, maar dat geldt voor meerdere merken.
 

CDK

Forumguru
Als je op 6 september niets te doen hebt......, zou ik die dag maar snel in je agenda noteren ;) (zie mijn onderschrift!) dan kunnen we jouw mooie bolide eens in het echt bewonderen :jaja:
 

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Kaj, en er zijn natuurlijk behoorlijk wat (technische) overeenkomsten tussen VW en Skoda.
 
Bedankt Joske!

Ben 6 jaar schadehersteller geweest en dus erg veel gepoetst toen, mijn eigen auto's hou ik eerlijk gezegd niet echt fanatiek bij, maar de superb was bij aflevering niet heel erg netjes gepoetst, dus het moest maar ff gebeuren.

Ben overigens blij dat ik niet meer dagelijks hele auto's met zakkers en stof in de lak meer hoef op te knappen! :D
 
Bovenaan Onderaan