Karoqqie
Nieuw lid
Hebben we wel naar gekeken maar de prijzen lagen niet veel lager dan in NL op dat moment.Gefeliciteerd. Maar waarom niet zelf uit Duitsland gehaald als ik vragen mag.
Hebben we wel naar gekeken maar de prijzen lagen niet veel lager dan in NL op dat moment.Gefeliciteerd. Maar waarom niet zelf uit Duitsland gehaald als ik vragen mag.
Gefeliciteerd. Maar waarom niet zelf uit Duitsland gehaald als ik vragen mag.
Ik heb de sportline business, stond in zaandam met 18.000 km op de teller.Dat is toch ook het idee achter een adaptieve cruisecontrol..?!?
Wat ik niet snap is dat je zegt dat je geen automatische wissstand hebt op je ruitenwissers... Welke uitvoering heb je?
niet iets simpels als een automatische wisstand
Daarnaast moet het automatisch wissen in het wagenmenu ook nog zijn aangevinkt.wissers in de eerste stand ("INT")
ik zal direct in het menu gaan kijken maar de int stand op zijn laagst heb ik ook geprobeerd maar is nog steeds interval geen automatische wisser.@achthoven1 : met drive mode in "Sport" zal de adaptieve cruisecontrol later reageren op voorliggers.
V.w.b. de het automatisch wissen: al geprobeerd de wissers in de eerste stand ("INT") te zetten?
Bekijk bijlage 94301
Ja het stond in het menu niet aangevinkt, ben er afgelopen tijd meerdere keren overheen gekeken blijkbaar.Daarnaast moet het automatisch wissen in het wagenmenu ook nog zijn aangevinkt.
Daar kun je het ook weer uitzetten als het in de praktijk niet blijkt te bevallen, zoals bij mijn Leon.