maar zo leren we elkaar constant nieuwe dingen aan éHet non-ferro verhaal van net heb ik gisteren verteld![]()

want er kruipt daar tijd in om het goed te doen.
polijsten met een finale icm zwarte pad of werkelijk eentje met cuttingfactor nemen?@Joske, voor de aflevering is hij vast naar een poetsbedrijf geweest. Die kan het veroorzaakt hebben. Was bij mijn eerste S2 ook zo. Je kunt ze met fijn polijst wel met de dap doen. Wordt het zeker beter van. Helaas zijn ze erg gevoelig voor krassen.

polijsten met een finale icm zwarte pad of werkelijk eentje met cuttingfactor nemen?![]()
onze O3 had dat ook, heb ook veel discussie gehad met de poetser van onze dealer...helaas tevergeefs maar ik laat mijn auto nooit meer afleveren met poetsbeurt, dat is vast afgesproken met de dealer. Maar zelf poetsen van deze zwarte lijsten gaat prima hoor, met beleid worden ze weer perfect!heb trouwens vanmiddag ontdekt dat de zwarte hoogglanslijsten op mijn O3 vol met waskrassen staan
(en ik heb hem zelf nog niet gepoetst...)
ik weet nu wel van anderen dat deze wel bijzonder gevoelig zijn voor krassen.. maar dat wordt toch ritje dealer om eens te gaan vragen hoe dat kan en wat ze er aan gaan doen.