Mii, up, citigo?

Orange860

Senior Member
Daar sta je dan in showroom van een Skoda, Seat en Vw dealer.

Voor een klein stadskarretje. Up te duur en volgens mijn vrouw met een slome neus. Citigo mooi koppie, maar prijstechnisch icm met uitrusting niet aantrekkelijk.

Het is dus een Mii geworden. Wit (daar blijf je mee zitten), sport dynamic, stoelverwarming, kortom. Helemaal compleet. Binnen uur auto gekocht. Scherpe prijs. Mega korting. Als het nou ook met schoenen zo gaat...

Heb de dealer een extra wielnaafkapje laten leveren. Gaat in het linker voorwiel. Doe ik net of het een Skoda is en kan ik hier lekker blijven plakken. ☺
 

Joske

Forumguru
Proficiat met je Seat :jaja: fotoootje mag als ie geleverd is? ;)

en uiteraard.... blijf gewoon plakken, ik kan ook in de onderdelencatalogus van Seat hoor :D ;)
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je Mii. Smoelt inderdaad net als de Citigo een stuk beter dan de UP :thumbsup:
 

ougie

Forumguru
Natuurlijk lekker blijven hangen, het is dezelfde techniek, alleen ander kontje, neusje en dashboard.
Smaken verschillen, en das maar goed ook.
Welkom hier, en veel leesplezier.:cheers:
 

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met je Mii, ik vind dat je wel lef hebt hoor om dat hier te durven posten ;) veel plezierige kilometers toegewenst!
 

Stinger

Actief lid
Een seat mii heeft st
Het is dus een Mii geworden. Wit (daar blijf je mee zitten), sport dynamic, stoelverwarming, kortom. Helemaal compleet. Binnen uur auto gekocht. Scherpe prijs. Mega korting. Als het nou ook met schoenen zo gaat...

Mega korting bij de dealer? Steelt de dealer van zichzelf?
 
Bovenaan Onderaan