Middenarmsteun

erwtje59

Nieuw lid
Weet iemand of er misschien een middenarmsteun te koop is voor de Citigo in dezelfde kleur als het lichte interieur?
 

Joske

Forumguru
ik zie deze enkel in het zwart staan voor de moment in ETKA. Een bekende webshop heb ik ook al bekeken en daar zag ik toch ook enkel de zwarte versie.. :)
 

Joske

Forumguru
vind je DIT dan mooier? :)

207953610d59467ea5dae7117_large.jpg


(en die past ook é ;) )
 

Joske

Forumguru
wel ja... eigenlijk wijkt de OEM armsteun al lichtjes af in kleur van plastic. Enkel de stof zou matchen met het interieur. (aldus het upforum)

Dit is een aftermarket, en zelfs daar is de kleur bijzonder beperkt. Enige optie dat er misschien nog is, zijn de Chinezen genre aliexpress. Maar daar ga je ook nooit een 100% matchende kleur vinden. Kan je beter een compleet andere kleur kiezen dan een kleur dat er een beetje op lijkt.

Heb je een foto van het "lichte interieur" van de Citigo?
 

Altos

Banned
Je kan ook gewoon de originele bestellen, de bovenkant (het stof) klik je er zo af, en dat laat je bekleden in een kleur die matcht met je interieur...idee?
Ik heb de mijne in leer laten maken omdat ik een leder interieur heb.
 

Altos

Banned
Ik zie geen andere kleuren van het plastic, ik had de indruk dat de TS dat juist zocht.
 

rhaak1991

Forumguru
Het lijkt wel alsof er een andere kleur onder de klep zit. Maar dan moet je misschien de webshop mailen o.i.d. Denk dat het wel lastig is om een goed matchende armsteun te vinden voor het Ivoor kleurige interieur.
 
Bovenaan Onderaan