Middagje in BMW e93 M3 cabrio 2010

darkprojectx

Forumguru
Gisteren een middagje mee geknald in mn broer zn nieuwe auto!

Een BMW M3 cabrio!

Man man man.. wat een machine!!!!!! :super:

V8, 4 liter, 420pk...

ff wat pics van geschoten





 

darkprojectx

Forumguru
Het zijn wel originele wielen, maar ze horen niet bij dit model.
Dat zijn van die chrome poespas velgen die niet op het beest thuis lijken te horen.
Want hoe luxe hij er misschien uit ziet, het is gewoon een absolute racer!
 

Noord26

Forumguru
Zeer nette bak!

Ik dacht idd dat deze wielen onder een E46 M3 standaard horen, vandaar de vraag.

Wel een erg volledige uitvoering zo te zien, Duitse import?
 

___JC___

Forumguru
Mooi ding hoor. Gaat ie veel plezier van hebben lijkt me. Zie je niet veel in NL dat soort auto's. Maar een cabrio? De zomer is alweer bijna voorbij. :)
Gekocht in Maastricht zie ik, best prijsje ook! Velgen kan ik niet echt mooi vinden moet ik zeggen.
 

darkprojectx

Forumguru
Mooi ding hoor. Gaat ie veel plezier van hebben lijkt me. Zie je niet veel in NL dat soort auto's. Maar een cabrio? De zomer is alweer bijna voorbij. :)
Gekocht in Maastricht zie ik, best prijsje ook! Velgen kan ik niet echt mooi vinden moet ik zeggen.

ik weet niet waar je dat ziet, maar hij komt niet uit Maastricht
 

Hetzer

Forumguru
Mooie wagen, zelf nooit in gereden, moet inderdaad super rijden, niet erg praktisch ,het dak (harde dak??) zal wel verstopt zitten in de kont van de auto??
Ik neem aan dit voor je broer, een auto voor er bij is ??
 

darkprojectx

Forumguru
Persoonlijk vindt ik het ook echt een machtige machine! Een auto kun je het niet eens noemen.
Gas geven is er niet bij, je wordt gewoon afgeschoten en het stopt pas met optrekken bij 250 kmh! (begrenzer).
Dual clutch is echt geniaal, als je naar de 2e versnelling gaat staat de 3e al klaar enz.. pff..
Het dak verdwijnt inderdaad in de kofferbak, is dus geen doek maar echt een hard dak.
Mn broer heeft hem inderdaad "voor erbij" gekocht, wel incl 2 kinderkuipstoeltjes van BMW haha..
Dat ding is niet om dagelijks mee te rijden, dat zou zonde zijn en niet te betalen!
Bij normaal gebruik (zo ver mogelijk met 420 pk) doet hij incl. snelwegen gemiddeld 1 op 6,5 ongeveer.
Bij ons middagje trappen 1 op 2,5................................
Geen wonder dat het apparaat energielabel G heeft haha..
Maar het is echt een beleving!!
Na 1 uurtje rijden moet je een kwartier pauze houden om uit te razelen van de adrenaline haha..

Dagelijks rijdt hij in een functionele hybride auto, daarmee komt hij ook beter over op zijn werk en die is gewoon lekker praktisch.

En voor de mensen die denken dat de auto met "minder eerlijk geld" is gekocht die moet ik teleurstellen, mijn broer heeft gewoon super mazzel gehad met zn eigen bedrijf en succes, en vandaar dat hij dit kan kopen/rijden. Al is het geld nu wel een beetje op voor de rest van het jaar haha..
 

sitechris

Donateur
Gelukkig zijn er nog mensen die ons verblijden door mooie auto's te kopen. Anders wordt het wel heel saai op de weg. Hulde dus! De cabrio heeft met dak dicht trouwens toch best een acceptabele kofferruimte?
 

___JC___

Forumguru
ik weet niet waar je dat ziet, maar hij komt niet uit Maastricht

Nou ik dacht zal eens kijken wat zo een ding doet in de verkoop en toen kwam ik onderstaande advertentie tegen. Op de foto's is het zn tweelingbroertje, zelfde bouwjaar, automaat.
Moet m wel zijn toch?!

http://www.autokopen.nl/tweedehands-auto/bmw/3-serie/4856209

Ow en ik heb net een weekje in een 325i cabrio gereden. Kofferbak is zeer beperkt. Onhandig zo een schuine klep midden in je kofferbak. Als je spullen boven die klep wilt leggen kan het dak niet meer open.
 

darkprojectx

Forumguru
Hij lijkt er wel op, maar die is zwart en die van mn broer heeft een "bmw individual" kleur (zwart met paarsachtig metallic).
nog net iets exclusiever :grin:
Voor deze bmw's hebben ze koffersets gemaakt die exact in de kofferbak passen,
en koffers die exact op de achterbank passen.
Maakt hem dus ook geschikt om op vakantie te gaan.

voor al het andere moet je gewoon een skoda fabia combi ofzo kopen als je perse ruimte nodig hebt.

Het blijft een plezier auto, geen verhuiswagen :grin:
 

MarcoO2

Forumguru
Haha ik zou er inderdaad niet mee gaan verhuizen, maar linea recta mee naar Duitsland knallen... wát een brute bak blijft dat! Al zou ik geen cabrio nemen, maar da's uiteraard persoonlijk.
 

___JC___

Forumguru
Nou als het toch een funauto voor erbij is kan je net zo goed een cabrio nemen toch? En bij zo een BMW zie je bijna niet dat het een cabrio is met het dak dicht natuurlijk.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik zou een stickertje op de kofferbak plakken:

"Crisis? What Crisis?"

Auto is zeker mooi, maar te opvallend voor mij doen, ik val liever niet op onder de grijze muizen. :tongue:
 
Bovenaan Onderaan