Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er passen twee kleine sd kaartjes in het systeem. (eentje voor navigatie en eentje voor muziek)
Ze hebben de grootte van het kaartje in mijn mobiele telefoon.
En ik ben nog steeds opzoek
.
@hemi24 Mijn eerdere bericht was van voordat ik had bedacht (en opgezocht) waar ik dit ook weer gelezen had. De mogelijkheid dat het kaartje in het systeem blijft hangen als het uit de adapter valt wordt inderdaad niet genoemd. maar waar zou de waarschuwing dan op slaan?
Maar goed, het tot nu toe onbekende, systeem van OP draait dus mogelijk toch op micro SD-kaartjes,
Hallo allen, heb opnieuw een vraag voor jullie nl. Waar vind ik bij de Yeti in de buurt van het dasboard de stuurkabel naar de achteruitrijlamp? Via deze draad zou mijn multimediasysteem over moeten schakelen naar de achteruitrijcamera op het moment dat ik naar de achteruit versnelling schakel.
11 mm is idd een microSD maat. De laatste die @Rallye postte lijkt ook met 2 microSD's te zijn, dus dat zou kunnen kloppen.
Maar een foto posten zou nog steeds erg helpen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.