micro SD kaartje windows multimedia systeem

Ik heb ongenode gasten in mijn auto gehad, ( Skoda Yeti bouwjaar 2010 )
En ben er nu achter gekomen dat mijn navigatie systeem niet meer werkt.
Bij nader onderzoek ben ik er achter gekomen dat mijn SD kaartje niet meer in het systeem zit.
Telefoon en radio werkt nog naar behoren.
Maar de navigatie laat mij in de steek.
Wie o Wie kan mij helpen aan een kaartje dat mijn navigatie weer activeert.
Mijn multimedia is vijf jaar oud

hemi24

Donateur
Heb je wat meer informatie, die we in de glazen bol kunnen stoppen?
De Yeti is dus uit 2010, maar uit je verhaal maak ik op dat er 5 jaar geleden een ander systeem in gezet is?
Dus waarschijnlijk ben je met een origineel kaartje voor een RNS Amundsen niet geholpen…

Watvoor systeem zit er nu dan in…?

Ik kwam er achter toen ik in mijn auto stapte en zag dat mijn dashboard kadtje openstond, en de inhoud hiervan op de passagiersstoel lag.
Vanaf die tijd rij ik dus zonder navigatie.
De standaard radio heb ik vijf jaar geleden vervangen voor het multimedia systeem (windows)

Tees

Donateur
Een Windows multimedia systeem...ben heel benieuwd hoe deze eruit ziet, heb er iig nog nooit van gehoord! Misschien dus even een fotootje plaatsen?
Verder kan ik je daar dus ook niet bij helpen, dit is m.i. wel een exoot qua navigatiesysteem. Je hebt neem ik aan al wel gegoogled op naam/typenummer van jouw unit?

Rallye

Forumguru
Inderdaad is nog onbekend welke systeem nu in deze Yeti is ingebouwd. Maar als er een SD-kaartje in zat nooit een micro SD kaartje met adapter gebruiken. Teveel trillingen in de auto.

hemi24

Donateur
Maar als er een SD-kaartje in zat nooit een micro SD kaartje met adapter gebruiken. Teveel trillingen in de auto.

Ik kan je vertellen dat die angst ongegrond is…
Heb er twee micro SD’s met adapter inzitten: een 32 GB voor de Navi en een 64 GB voor de muziek.

Nooit een leesfout gehad en de auto heeft al Spanje, Hongarije en Kroatië gezien, met alle mogelijke wegen daartussen.
(En staat op 18” met sportonderstel)

Rallye

Forumguru
Als ik het goed begrepen heb gaat het niet om leesfouten maar om de mogelijkheid dat het micro SD-kaartje uit de adapter valt en in het systeem achterblijft.

Bovenaan Onderaan