Michiel's Skoda Octavia Combi EBL

m._bos

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Heb vandaag te horen gekregen dat m'n nieuwe bestelde OCIII bij de dealer staat! Heb er maar 20 weken op hoeven wachten overigens, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door het optionele panoramische schuifdak

Het is een 1.4 TSI in Elegance Business Line uitvoering voorzien van het schuifdak en 18' Alaris. De kleur is Pacific blue, ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken...

Heb verder als fun auto een BMW Z3 coupé, welke er zo uitziet:

407404290.jpg

De een voor de fun en de ander als leasepakezel, alhoewel ik de Skoda daarmee iets tekort doe!

Ik houd jullie op de hoogte.

Groet,

Michiel.

Blacky

Forumguru
Welkom Michiel. Weet je al wanneer je hem mag gaan halen? Maak je ook nog een paar foto's? :bloemen:

Sciroccofrank

Senior Member
Welkom, Eem Z3 coupe staat nog altijd op mijn wishlist, en als het kan in M trim:dankje: Google maar es op ghostrider vs BMW, geweldig filmpje :D

Succes met de wachten nog de komende dagen

m._bos

Nieuw lid
Thanks, de Z3 stond ook bij mij al een tijdje op de whishlist. Toen er een leaseauto kwam en ik m'n privéauto kon inruilen was de beslissing snel gemaakt.

Ik mag vandaag bellen voor en afspraak, maar denk dat het pas volgend weekend gaat worden.. En foto's maken doen we zeker!

m._bos

Nieuw lid
Jep! De coupes zijn alleen maar geleverd met 6 cilinders te weten de 2.8 (de mijne) de 3.0 en de M-versie met een 3.2.

Vandaag gebeld met Rijnwoud en a.s. vrijdag ophalen, duurt nog even, maar ach, de afgelopen 20 weken heb ik ook overleefd. Zijn hier trouwens al mensen met een Combi EBL in Pacific blue?

m._bos

Nieuw lid
Nou, hij staat voor de deur hoor! Eerste bevindingen; veel auto voor je geld, helemaal vergeleken met de Focus die ik hiervoor reed... Moest nog even langs m'n werk (45 km enkele reis) en heb de hele reis zitten spelen met de Columbus, telefoon koppelen, geluidsinstellingen verbeteren, interieurverlichting aanpassen (was inmiddels donker). Erg prettig allemaal, hier houd ik het wel een paar jaartjes mee uit! Een kleine smet; bij de dealer lukte het me niet om de auto weer van het slot te krijgen, wel met de sleutel, niet met Kessy. De dealer heeft de auto uitgelezen en een foutmelding gevonden, maar we hebben besloten eerst een stuk te rijden en zien of het systeem wellicht zichzelf hersteld, maar vooralsnog nog niet..

Foto's;

407714134.jpg

407714132.jpg

En buiten:

407714133.jpg

Ben er blij mee!

Thorgal

Forumguru
Veel plezier.
Hoe krijg je de auto nu van het slot?
Kan me idd voorstellen dat je de eerste tijd alleen maar aan het spelen bent met de instellingen :jaja:

m._bos

Nieuw lid
@Thorgal; openen gaat met een druk op de sleutel, sluiten met een 'veeg' langs de handgreep. De dealer denkt dat een nieuw slot wellicht een oplossing is.

Thorgal

Forumguru
Aha, het is dus niet zo dat je een los sleuteltje uit de afstand bediening moet halen als je in je auto wil.
Dan is het nog wel te doen.

m._bos

Nieuw lid
Klopt, ben eigenlijk niet anders gewend, maar het hoort niet natuurlijk..

Heb trouwens de instellingen zo gezet dat de deuren automatisch op slot gaan zodra je wegrijdt, maar zodra ik onder de 15 km/h kom dan gaan ze weer van het slot, en weer op het slot als je weer harder rijdt..? Heel apart, en volgens mij niet zoals het hoort. Anderen wellicht met hetzelfde probleem?

Bovenaan Onderaan