Michel's O2

Michelv.

Forumguru
FF afstoffen:D, ik heb een Eibach Pro-kit verlagings set besteld voor de O2, enige tijd terug rondom nieuwe Koni FSD's geplaatst, en daar er al MAD verlagingsveren onder zaten heb ik deze laten zitten. Maar vind het niet fijn rijden dus de Eibach maar proberen binnenkort.;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Michelv.

Forumguru
Nee Corné, via Ebay, Mark zit voor het mooie iets te ver weg om ze te laten monteren(voor mij dan hé)

• Leuk

Michelv.

Forumguru
Ondertussen de Eibach's geplaatst, dik tevreden.

Foto-3BXXFIKJ-D.jpg

Foto-X7RAN7FG-D.jpg

Wat een verschil met de MAD verlagingsveren die er al bij aankoop onder zaten, wat een troep blijkt dat te zijn. Met de MAD's hing de auto ook voorover en nu met de Eibach's mooi recht. Straks even kijken hoe het rijdt met een dikke ambulance met mijn kever erop, zal wel goed zitten.

Voor;
Foto-K4JR4GHN-D.jpg

Foto-3URBGLYV-D.jpg

Na;
Foto-SFWNETEY-D.jpg

Foto-CCALYKJ6-D.jpg

Auto rijdt nu echt super, lekker strak en stug verend, ook geen geschraap meer aan de voorzijde bij drempels en geen gerammel meer uit het onderstel met hobbels e.d.

Gelijk met het vervangen van de veren de voorremmen compleet vervangen, had laatst een compleet nieuwe set gekocht(klauwen, blokken, schijven, en remslangen) voor weinig.

Foto-QHQO667X-D.jpg

Foto-TFMZLKMU-D.jpg

Michelv.

Forumguru
Nee, jammer genoeg niet een 312, wel als zijnde gekocht maar de verkoper was een beetje in de war denk ik(die verkocht ze voor GTI remmen maar dat zijn ze zeker niet). Maar voor 70 euro mag ik evengoed niet mopperen dus toch er maar onder gezet.

Michelv.

Forumguru
Vandaag de wieltjes maar eens wat beter in de wielkasten gezet :D

Op Ebay een H&R Track+ set spoorverbreders gekocht, 20MM dus 40MM per as.

Foto-ZB3TEBD4-D.jpg

Foto-MSHCWTBN-D.jpg

Ziet er echt veel beter uit nu.

Voor;

Foto-QBFNY8FF-D.jpg

En Na;

Foto-HDBVPLO7-D.jpg

En een voor velen misschien een totaal nutteloze accessoire gemonteerd, aan beide zijde van de A-stijl een parkeer-ticket-houder gemonteerd. Links heeft er eentje gezeten maar die was afgebroken en aan de rechterkant wilde ik hem erin hebben om die leuke Duitse Groene Milieusticker achter te kunnen plaatsen, zodat ik die niet op mijn raam hoef te plakken, heb de sticker op een stuk doorzichtig plastic geplakt en kan hem er nu achter klemmen.

Foto-V4U86A4Q-D.jpg

Foto-QY4WE6OC-D.jpg

Michelv.

Forumguru
Ik heb er wel smalle bandjes op liggen, 205 breed, dus dat zal nog wel wat uitmaken tov een 225 band.

• Leuk
Bovenaan Onderaan