MIB3 shuffelen muziek USB

Okki

Donateur
Ik heb op mijn usb stick diverse muziekalbums staan (per album een mapje)

Met de MIB2 kon ik kiezen voor bron en dan de USB stick en dan shuffelen.

In de MIB3 moet ik kiezen voor artiesten, albums of titels en die kan ik dan shuffelen. Dit zou hetzelfde resultaat moeten geven.
Het werkt ook, maar als ik de volgende keer weer in de auto stap, gaat het shuffelen wel door...alleen laat hij dan steeds de laatste 6 tot 8 nummers horen (van verschillende titels, artiesten albums) Hij zit dan in een soort loop lijkt het.

Ik moet dan weer terug naar selectie en opnieuw het ritueel herhalen.

Heeft iemand zoiets dergelijks ook?
 

Snoete

Lid
Bij het overzicht van de "artiesten, albums of titels" moet je met de knop links bovenaan nog verder terug tot dat je de naam van jou USB-stick ziet. Die kiezen en vervolgens op het Shuffle-icoontje drukken.
 

Okki

Donateur
Volgens mij krijg ik de mogelijkheid niet om daar te shuffelen. Zal morgen kijken en foto's maken.

Maat het feit blijft dat hij dus wel shuffeled maar bij de volgende opstart alleen maar de vorige afgespeeld num,merk herhalend shuffeled.
 

Okki

Donateur
ROOT gevonden. Systeem is met dat betreft niet heel gebruikersvriendelijk. Staan allemaal soorten icoontje zonder dat duidelijk is wat het is.
Dus hier maar op shuffle gedrukt. Ben benieuwd of die nou wel doorloopt of dat er toch weer een selectie plaatsvind na opstarten.

1686080844800.jpg
 
Bovenaan Onderaan