MFD2 navigatie

Zwapp

Forumguru
Hallo allemaal,

Ben al een tijdje aan het neuzen maar kan geen bevredigend antwoord vinden.
Ik ben aan het rond kijken voor een niet al te duur navigatie gebeuren voor in mijn O2.
Nu zie ik geregeld mfd2 systemen voorbij komen, vind ze qua uiterlijk erg mooi maar hoe is de werking er van? Kan ik ze beter laten staan of zijn er hier tevreden gebruikers van dit systeem?

Ik snap dat het systeem wat ouder is en behoef mezelf ook geen highend systeem te hebben, zolang het maar werkt en een leuk speeltje is :D

Wie o wie kan mij hierin adviseren?

Zwapp

Forumguru
Navigatie systeem van oa vw, seat en skoda... met een groot scherm, geen touch bediening. Misschien dat skoda er een andere naam aan heeft gehangen, daar zijn ze goed in :pardon:

Octavia32

Forumguru
Mfd system heet bij skoda Nexus voor dat type althans. Deze heb ik ook gehad in mijn octavia, is een fijn systeem navigatie gebruikt cd's die nog redelijk up to date zijn van het type travel pilot DX. Verder kun je er ook nog een cd wisselaar aan hangen en is het te koppelen aan een carkit.

Je moet het eigenlijk zien als de voorloper van de Columbus navigation. Verder is er voor de volkswagen (Mfd) ook een versie met zilverkleurige volume knoppen en deze maakt gebruik van DVD.

Zwapp

Forumguru
Ah kijk das duidelijk, dus skoda heeft hier geen dvd versie van? Dvd lijkt me wel het meest prettige want dan zal het denk ik detail en hoeveelheid landen beter zijn toch?

fiestaman

Forumguru
Ik heb deze gehad in men golf. Ik was daar uiterst tevreden van. Zoals je zegt geen touchscreen maar dat miste ik toen niet erg. Navigatie was ook ok. Heb een groot deel van oost-Europa doorkruist, en deze heeft me perfect geholpen!

Echt stom, heb hem vorige maand op de container gesmeten. Had ondertussen in de golf een rns-510 ingebouwd. En daardoor lag deze maar te liggen thuis.

Zwapp

Forumguru
O das wel jammer ja, had hem dan wel graag willen hebben... iemand anders toevallig nog een adresje :pieker:

Bovenaan Onderaan