Met pijn in mijn hart!!!

M1K3RsZ

Actief lid
Hi allemaal,

met pijn in me hart moet ik jullie mededelen dat ik vandaag een akkoord heb gemaakt,
en mijn fabje heb ingeruild voor een meer soort Family-auto.
Wel blijf ik in de skoda familie maar dan wel met een Skoda Fabia Combi.
Kreeg een hele leuke prijs voor mijn autootje en met kleine bijleg in deze krappe tijden hebben we hier een hele standaard auto voor terug een elegance uitvoering.
Kan ik me nu weer verdiepen in deze uitvoering. IMG_1089c.jpg

Cordoba

Forumguru
Facelift versie, dus bouwjaar tussen 2004 en 2007. Ik zie dat je m'n suggestie voor een combi hebt opgevolgd Mike:cool: 75pk versie? Ik ben benieuwd hoe ie er over een jaartje bijstaat, en natuurlijk veel plezier van de Faab.

Edit: ik heb 'm al gevonden inderdaad 75 pk en uit 2005.

CDK

Forumguru
je hebt er weer iets anders moois voor terug gekregen toch!? gefeliciteerd met de aanschaf en heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst!

greetz Corné

M1K3RsZ

Actief lid
dank jullie allemaal voor de reactie's!! en ja Ridley de wilde haren moesten verdwijnen!! voor comfort met de kleine!! ;) Het is inderdaad een combi uit 2005 een 1.4 16v 75Pk en de teller op 127.000 dus opzich best netjes! ik ben eerst in enkhuizen bij een non skoda dealer geweest voor een 2.0 liter versie uit 2007 maar die vent die spoorde daar echt niet, hij gaf voor mn auto nog geen 2000€ en voordat hij me dat gezegd had , voelde ik me ook al niet prettig met de combi. we stonden even tijdens de proefrit stil en ik voelde de auto schokken en pruttelde. toen kwamen we ook nog langs een skoda dealer te enkhuizen genaamd schipper, hier werden we heerlijk ontvangen met een bak koffie (zoals bij elke skoda dealer) :D maar die had op het moment geen fabia's staan , toch daar nog gekeken naar een Roomster en ik moet zeggen als ik daar een goeie deal had kunnen maken voor mijn auto dan was ik misschien wel voor de roomster gegaan. maar ook daar vond ik het nog te weinig wat ik voor mijn auto met 81.000km op de teller terug kreeg , namelijk 2490€. Ik was vorige week al bij de skoda dealer hier in Den Haag geweest en wist wat ik al voor mijn auto terug zou krijgen dus toch maar daar gekeken en er met Ron Duindam zelf uit gekomen voor de goede prijs van 5000€. Dus ik ben een blij mens!!

leslee

Forumguru
yo mike,
nette auto vriend, wij hebben naast de Fab ook een combi uit 2006 voor de deur staan.
dus ook van een combi zijn leuke dingen te maken hoor.
veel plezier ermee ;)

M1K3RsZ

Actief lid
Heb em ingeleverd met veel pijn :'(, maar we hebben ruimte ervoor terug :D!!

Bijlagen

• IMG_1156a.jpg
    IMG_1156a.jpg
    723,1 KB · Weergaven: 34

Dennis Nijholt

Forumguru
tsja ruimte..ik wens je heel veel plezier met de nieuwe Faab...en bekijk het maar zo..je hebt weer wat projectjes in het vooruitzicht om van je nieuwe Faab weer een persoonlijke auto te maken

CDK

Forumguru
succes met je nieuwe ruimtewonder en ik heb er alle vertrouwen in dat je daar ook weer iets moois van gaat maken

Dax

Lid
Zelf ook erg blij met onze combi van een wat ouder jaartal - het voelde gelijk als een goed passende jas.
Veel plezier ermee!

Bovenaan Onderaan