Mercedes V250 CDI

sitechris

Donateur
Vind jij deze bus ruim 90.000 euro waard? Hoe gek het ook klinkt, ik vind de value for money best acceptabel (ook al heb ik geen 96k op mijn bankrekening). Verrassend leuke en waanzinnig luxe limobus.

http://driveaholic.nl/rijtest-mercedes-benz-v250-cdi-2014/

IMG_4507-500x333.jpg


IMG_4540-500x333.jpg
 

Joske

Forumguru
als ik de tweede foto bekijk moet ik direct denken: "ik wordt zeeziek als ik achterwaarts moet meerijden met een auto" :D
 

sitechris

Donateur
Dat laatste valt reuze mee. Alhoewel ik liever ook gewoon recht zit. Verbruik valt idd reuze mee. Bij normale rijstijl rijd je 1 op 12. Best betaalbaar (in dat opzicht).
 

ertromp

Forumguru
Zitten er veel onderdelen zoals ruitbediening of stuurhendels etc in die je ook ziet in de nieuwe C klasse die je gereden hebt?
 

Joske

Forumguru
Chris, op basis van wat zet je een jaartal achter een test op je website?

Want ik zie dat dit bij de Mercedes ook 2014 is?
 
Heerlijk ding . Een aantal jaar geleden was zoiets onze vervang wagen op de wintersport (chevy van kaduc heenweg) . Dus met 7 man + wintersport bepakking de Benz in . Wat een heerlijkheid luxe en comfort. Gewoon met 1vinger op het stuur 180 rijden , super.
 

kansberg

Forumguru
Een leuk en interessant verslag! Alleen niet bepaald mijn auto en al helemaal niet mijn merk :bloos:.
 

jalex_h

Forumguru
Is weer een mooi verhaal geworden. Wel jammer dat het dan meteen weer zo veel geld moet kosten....
 

CDK

Forumguru
Ik heb er vandaag toevallig naar en in gekeken bij een bandenhandel in Brabant. Overweldigende luxe, maar het is en blijft een BUS ;)
 

kansberg

Forumguru
Even :ot: maar heb vandaag de nieuwe Passat kunnen bewonderen. Was niet echt onder de indruk van het uiterlijk, nog steeds een beetje 'anoniem.' Wel een ruime auto, dat zeker. Het interieur daarentegen is mooi ontworpen, duidelijk gericht op functionaliteit en van hoge kwaliteit.
 

JJ1982

Lid
Ik vind het een gave bus. Mooi ook zo, beetje dik aangekleed. Ik ben bevooroordeeld ;) zelf hebben wij de vw multivan in de garage staan. Is op het zelfde niveau als de V klasse van Mercedes.We gingen altijd met m'n bmw 550 touring op vakantie, maar 1x met de bus geweest en nu neem ik hem altijd mee op vakantie. Qua ruimte voor medepassagiers incl. Mega dvd scherm uitklap baar voor de kids en de heerlijke stoelen, rijd hij voor 1000 km + fijner als m'n bmw. Maar dat is mijn ervaring. :)
 

sitechris

Donateur
Het is idd wel heel ontspannen rijden, alhoewel een BMW 550 ook niet verkeerd klinkt. Lekker met 250 km/h over de Autobahn knallen doe je niet met je bus.
 
Bovenaan Onderaan