Mercedes-Benz GLA 45 AMG

philippe bakker

Forumguru
Telkens er op het nieuws een Marokkaanse trouwstout wordt tegengehouden door de politie vanwege 40 verkeersinbreuken zie ik op de beelden wel minstens zo eentje ertussen rijden....
 

Hakar

Donateur
Die zittingen heeft de kat van de buren op zitten piesen lijkt het wel,
En passant heeft ie ook nog even een straal op de onderkant van de rugleuning gespoten.

Nee, eerlijk, dat zijn de zweetvlekken van de bestuurder.
Het zweet is hem of haar uitgebroken nadat hij of zij er achter kwam dat het toch echt een baggerbak is.

En dan die gaten in de deurbekleding waar een paar Gamma kledinghaakjes dienst doen als portier ontgrendeling.
Zeg nou zelf, die in de meest uitgeklede Fabia zijn nog mooier.
 

MaxN

Donateur
Mooie auto’s om te zien de AMG’s, maar ik krijg steeds meer het idee dat metname de “kleine” modellen, meer looks dan snelheid hebben.
Ze blijven van buiten mooi om te zien, maar van binnen hebben de Mercedessen mij nooit kunnen bekoren.
 

Tuulster

Forumguru
Mooie auto’s om te zien de AMG’s, maar ik krijg steeds meer het idee dat metname de “kleine” modellen, meer looks dan snelheid hebben.
Ze blijven van buiten mooi om te zien, maar van binnen hebben de Mercedessen mij nooit kunnen bekoren.
Nieuwe A klasse al van binnen gezien.....?
 

sitechris

Donateur
@sitechris , schrijf jij toevallig voor een blad met de 'hoogste versnelling'?
Nee, alleen de blog. That's it.

Nieuwe A klasse al van binnen gezien.....?
Ja, laatst even bij de dealer binnengestapt. Ziet er echt supergaaf uit en de voicecontrols werken echt fantastisch. Enorme stap voorwaarts op gebied van multimedia. Qua fit en finish ok, maar niet fantastisch. Wel beter dan vorige model.
 
Bovenaan Onderaan