Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Wie wil er verder over dat ding praten ???
Vanaf morgen gaat het toch over M2 en M2 en vriendin die vertrokken is met de M2

:deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Dat “ding”?? :mad::mad: :nono: Beetje respect voor de mooie, sportieve lijnen van de C. :mad::mad:

Geen schrik dat mijn madam met de M2 zal weg zijn. Heeft de gewoonte om niet met mijn wagens te rijden. Ze mag wel van mij maar liefst niet als ze niet naar de winkel gaat of ergens moet parkeren. Onlangs met de Superb over zo een betonnen bol gereden met de bumper toen ze haar parkeerplaats wou verlaten :banghead: onderkant van de bumper ingedeukt.
Vraagt ook al heel de week “moet ik echt mee zaterdag”. Zoon en dochter ook “wie gaat er morgen mee om papa’s nieuwe auto?” “Pfffff moet dat echt” :banghead::banghead::banghead:
Duidelijk teveel van hun moeder mee gekregen :nono:
 

EdK

Forumguru
Wel ik hoor het al, als je dat ding hebt ingeleverd dan rij je daarna weer elke dag in dat M2 ding......
Dus er is dan eigenlijk weer weinig veranderd....

En naar welke wagen ga je vanaf morgen kijken ?? :deuk::deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Het blijft uiteraard maar een auto maar kan er ook niet aan doen dat je geen enkele vorm van emotie bij het rijden of zien van een wagen krijgt :arghh:

Vanmiddag eens een shortlist opmaken van de opvolger ... bmw Z4 behoort daar zeker toe :tongue::tongue:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan