menu van dashboard blijft staan

Osaki

Nieuw lid
Beste mensen Ik heb een Skoda Rapid spaceback Edition 2016. Na een telefoon gesprek in de auto kan ik mijn menu op het dashboard niet meer veranderen. Als ik de motor start krijg ik eerst de melding dat er geen aansluiting is en na een paar seconden heb ik aansluiting. Hij blijft staan op TELEFOON. Ik heb mijn telefoon eerst verwijderd en weer ingevoerd maar het beeld veranderd niet. Wat kan ik doen om het menu weer normaal te krijgen?

Bijlagen

• DASHBOARD.pdf
    260,6 KB · Weergaven: 6

hemi24

Donateur
En als ik je goed begrijp bevriest het scherm tussen de klokken?
Dus zowel het scrollen met het wieltje werkt niet meer, maar het kiezen van een ander menu-item met de menu wisselknop werkt allemaal niet?

Osaki

Nieuw lid
Als ik scrol komen mijn tel. contacten naar voren. volgens de skoda handleiding moet ik via de ruitenwisser joystick aan de rechterkant een tumbelknop indrukken, maar dat zit er bij mij niet op. Wel aan de hendel van de richtingaanwijzer maar daar gebeurt dan niets. het beeld blijft zoals ik aan gaf.

hemi24

Donateur
Als je contacten in beeld komen is het scherm dus niet bevroren!

De knoppen op het uiteinde van hendel van de richtingaanwijzer zijn voor de bediening van de cruisecontrol…

Meest rechtse knop (knop H) op het stuurwiel moet je hebben; lijkt me vrij duidelijk omschreven in de handleiding:

Schermafbeelding 2026-01-16 om 19.06.15.png
(klik op de afbeelding om te vergroten)

Laatst bewerkt:

hemi24

Donateur
Misschien handig om de rest van het boekje dan ook maar een keer door te nemen, wie weet wat je nog meer voor functies ontdekt.

Als ik het zo lees, is cruisecontrol ook nog een onbekend fenomeen…

Bovenaan Onderaan